לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מאה אחוז אור


והיא עומדת חשופה, בין מערומי גופה

Avatarכינוי:  לירוֹן

בת: 33

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2008

.


יום בת"א.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אורי מזל טוב שחרחר קטנטן שלי (:

נכתב על ידי לירוֹן , 28/2/2008 21:43  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שפרוט ב-9/6/2008 04:42
 




בא לי לשים מוזיקת רגאיי ברקע ולרקוד ולרקוד ולרקוד. בלי הפסקה. להרגיש את החופש והרעננות שבאוויר.

בא לי להגיע ליום הזה שהכל יגמר ונהיה פשוט חופשיים, בלי שום דאגות על הראש או בגרויות מיותרות. שנדע שזהו, אנחנו סיימנו עם זה ולתמיד. לרקוד ולרקוד ולרקוד. עד אור הבוקר בלי שום חרטות. להשתכר ולעשן ולחזור הביתה בשעות שאנחנו קמים היום. ואולי הפעם זה יהיה קצת שונה, אנשים אחרים, חוויות אחרות לדבר עליהן. אבל אנחנו לא נפסיק לרקוד ולרקוד ולרקוד לצליליי הרגאיי שמתנגנים ברקע. נהיה שמחים. בא לי כנרת, להרגיש את החופש ושהכל יהיה חם ולוהט, וכשכבר לא נוכל לסבול את זה נלך ל'גן עדן' ונרקוד ונרקוד ונרקוד מתחת למים הקפואים. בא לי לעשות מדורות באמצע הלילה ונשיר ביחד כולם וננגן בגיטרה ונרקוד ונרקוד ונרקוד סביב המדורה בלי שום חרטות. בא לי לנסוע לים ולרבוץ שם לפחות 3 ימים שלמים, בלי שום דאגה בראש, רק אנחנו, המחצלת והגיטרה.בלי לחשוב פעמיים, להכנס בלילה למים הקפואים ולרקוד ולרקוד ולרקוד.

נכתב על ידי לירוֹן , 6/2/2008 18:25  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גבריאלה ב-28/2/2008 02:11
 





21,016
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללירוֹן אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על לירוֹן ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)