לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Image Hosted by ImageShack.us

גם אחרי שכבר כתבתי פה די הרבה אין לי איך לתאר את עצמי...כנראה שאני קצת מהכל...אבל הכי הרבה אני כלום...

Avatarכינוי:  carmelit

בת: 34

ICQ: 177630624 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2016

איזה קטע...


פתאום נזכרתי בבלוג.
כמו יומן מביך כזה שכולם יכולם לקרוא...

שיטוט מהיר הזכיר לי כמה דברים נראו חשובים וכמה הם כבר לא. אני לא זוכרת את הרוב לדעתי.

ויכולת ההתנסחות שלי היתה קטסטרופלית סטנדרטי 

 

מה את אומרת כרמל, נחזור לבלוג?

נכתב על ידי carmelit , 21/3/2016 15:06  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,418
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לcarmelit אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על carmelit ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)