לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


מחשבות מפוזרות מעולם שצבעו ירוק אפור


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2006

מה כלכך קשה לכם להיות מדוגמים?!


תגיד לי אתה, כן אתה.
אתה מקבל כאב מסיבי בביצים כשהחולצה במכנסיים? לא.. כי אני לא רואה
תירוץ אחר שבגללו אתה צריך ללכת עם חולצה פתוחה ולא מכופתרת.
וגם לא יזיק להעביר איזה מברשת על הנעליים, אתה נראה כאילו טיילת
בשדה טרי של חרא.

ומה הקטע עם הכומתה המצ'וקמקת? תעשה איתה משהו! זה נראה כאילו
יש לך סנאי מחושמל בשלבי גסיסה מתקדמים על הכתף.
תתגלח, יש לך אישור זקן בכלל? או שהנפצת איזה שטות בשבילו?
ולמה זה טוב? כדי להראות כמו איזה בדואי שגנב מדי צבא?

מבחינת אזרחי ישראל אתה מייצג את הארגון הקטן הזה שנקרא
צה"ל. מה הם חושבים כשהם מביטים עלייך?

עזוב את זה, אם אני הייתי שוטר צבאי שתפס אותך הייתי מרתק אותך
עד סוף השירות. אז למה בכלל להסתכן? ביזיון.
נכתב על ידי , 17/12/2006 03:10  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 36

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpleasant grey אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pleasant grey ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)