לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


מחשבות מפוזרות מעולם שצבעו ירוק אפור


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2007

ראב"ק


עוד לילה בלי שינה, עיניים אדומות.
לא התקלחתי שלושה ימים.
כואב לי הגרון, והראש שלי מתפוצץ.
נראה לי שיש לי גם חום.
יש לי עכשיו בדיוק חצי שעה לנוח.

-בחיאת, אני חולה ועייף-

שולף את המחשבה החוצה.
מכין קפה שחור, אקסטרה חזק.
קושר את הנעליים מחדש.
מצמיד את החוגרה.

נשימות עמוקות פנימה.
עיניים נפתחות בבום.
אני מרגיש את הדם זורם.
לא תשברו אותי בקלות.

ראש בקיר.
נכתב על ידי , 3/5/2007 11:56  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 36

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpleasant grey אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pleasant grey ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)