לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


מחשבות מפוזרות מעולם שצבעו ירוק אפור


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

השילוב הראוי.


יש משהו מעוות בתה נענע שמורכב מעלים ותו לא.
לא שאני משבח את טעמו של ויסוצקי שחור סוג ז' שהצבא מחלק לנו.

הנוהל הוא פשוט, לשפוך מים רותחים על העלים הירוקים ואז לתת
שתי טבילות עם התיון ליצור את האפקט והתוצאה נהדרת.

חייו הטובים של הפזמניק העניקו לי שפע של זמן פנוי.
בין משימות ופעילות אני מקפיד לעשות המון ספורט ולקרוא כמה שיותר.

אני נזרק על ספה הרוסה שנראת כאילו נלקחה ישר מהפצצה בבוסניה.
רגע, למה ללכת רחוק?
בכיף אפשר למצוא רהיט זהה בחאן יונס או בכל מקום אחר בעזה.

אני שותה את התה שלי מר, בצורה עקבית לאוירה אני מחזיק ביד
כרך סיפורים קצרים של אדגר אלן פו, נכנס עמוק לנפש ומושך את
התודעה לזוועות אחרות של החיים.

יעדים להמשך:

- שיפצורים חדשים לנשק.
- הוגרדן הפרי האסור.
- להסתפר.
- לסיים, שטן: טיפול פסיכאטרי.
- קפה ערבי (עם הל).
- להשקות את העציץ.
- להכין פוסטים:

1. תאוריית הברגים.
2. אלמנה ליום אחד.
3. רימון בגן ילדים.
נכתב על ידי , 1/5/2008 18:57  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 36

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpleasant grey אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pleasant grey ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)