לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


מחשבות מפוזרות מעולם שצבעו ירוק אפור


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2008

חזון אפוקליפטי


וזה למרות שהבטחתי לעצמי לסיים את הסאגה הפלסטינית לפני כל פוסט אחר.
[בקרוב הפרק האחרון: רימון בגן ילדים]

נכון שההגיון אומר שמחר צבא, ומחר יש חרא לאכול בכפית חלודה.
בכל זאת פקד אותי דחף בלתי נשלט לסדר וניקיון.

אם אני לא טועה זה היה לינקולן שאמר משהו על כך ששולחן הכתיבה של אדם
משקף את מה שמתרחש במוחו.

חלילה אם המצב נכון לגבי, השולחן כתיבה שלי מלא קרעי ניירות, עטים , שעונים

מכתבים, כסף, ספרים לא גמורים, וחפיסת קלפים עטופה בגומייה ורודה. [?]

אחרי קרוב ל 4 שעות של השתוללות, אני נושם לרווחה.
גם אם מחר יהיה קץ העולם, לפחות אמות מאורגן וסטרילי.

לסיום בדיחה:

מה אמר הסדין לכרית?
למה ציפִית?

נכתב על ידי , 31/5/2008 23:53  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 36

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpleasant grey אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pleasant grey ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)