לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


מחשבות מפוזרות מעולם שצבעו ירוק אפור


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


7/2008

ג'נטלמן מודרני


אני בוחן את הקורבנות שלי מפינות רחוב חשוכות, סמטאות של פאבים שבהם גם
בריונים מפחדים להשתין. ממיין אותן על פי תכונות אופי ושאיפות לחיים.

אין שום בעיה לחטוף נערות צעירות בעלטה, הן לא ירגישו יותר ממשב רוח, אולי
צל והמשימה כבר הושלמה. אבל אני מעדיף להמנע מאלימות וכוח.
מבחינתי זאת התנהגות ברברית - העונג האמיתי טמון בפיתוי.

עד השלב שאני נועץ בהן את הניבים, המסכנות מאוהבות בצורה נואשת.
וכשאני מתחיל לשתות דם הוא תמיד יהיה מעורבב במוזה וחלומות.
אני מסיים, משאיר אותן חלולות ושטחיות בפחי אשפה.

ביום שאחרי, שוטרים מופתעים מוצאים בחורות זרוקות ומבולבלות.
בלי זכרון מהלילה של אתמול ובלי שום סימנים מובהקים של אונס גופני.
נכתב על ידי , 12/7/2008 12:26  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 36

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpleasant grey אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pleasant grey ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)