לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


מחשבות מפוזרות מעולם שצבעו ירוק אפור


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2008

קלף מנצח.


נותרו לי 3 חודשים עד השחרור.
ואם נסתכל על זה בצורה אובייקטיבית -
היה חרא.

 

אני מאוד לא מרוצה מהשירות שלי.
על כך יעידו עשרות פוסטים ממורמרים.

אבל אני לא מתחרט לרגע שבחרתי בשירות קרבי.
בסופו של דבר, מישהו צריך לעשות את זה.
ואם זה היה תורי להיות הפרייאר, so be it.

 

לאלו שישאלו אותי: "פלסנט גריי, איך זה ייתכן? חייב להיות

לפחות משהו חיובי שלמדת מהשירות שלך"

אני מקדים ומתיימר לומר שלמדתי כמה מהחוקים של החיים.

 

כסף בא, הולך וחוזר ממקומות מפתיעים.

אדם קובע לעצמו את הגורל לא הנסיבות.
יש מחיר כבד ללב פתוח.

עוצמה אמיתית היא בסטטוס חברתי.

 

עושר

♣ מזל

אהבה
♠ כוח

 

אמת מרה אחרונה היא שהקלף המנצח כמעט תמיד יהיה מלוכלך רטוב ואכזרי.

 

 

נכתב על ידי , 2/8/2008 16:28  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי: 

בן: 36

תמונה





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לpleasant grey אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על pleasant grey ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)