לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Nancy Design


בלוג עיצוב המכיל את כל הסגנונות.

כינוי:  Nancy

בת: 36

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


4/2006

ביקורת


שלום לכולם,

הנה עוד ביקורת על בלוג.

 

פרטים כלליים: (אם כתבתי לא נכון, זה רק בגלל שלא ציינת אותם כמו במדריך ההזמנות).

שם הבלוג: Inside My Heart

מספר הבלוג: 208623

בעלת הבלוג: לורן  

 

עיצוב: תמונה בכותרת לא מעוצבת, אבל מתאימה לשאר התמונות ברשימות בבלוג. נמצאת על רקע לבן שמהווה ניגוד לצבע הבלוג ולפי דעתי, לא מתאים לו. שחור יתאים יותר. הרקע בבלוג עצמו וגם ברשימות הוא שחור והכתב לבן. לרשימות כותרות מעוצבות בפונט כוכבים ורוד זרחני (למרות שמתאים לצבעי הבלוג - שחור ולבן, ממש לא מתאים לתמונות שנמצאות בבלוג). הרשיומת מופיעות משני צידי הבלוג. יש בהחלט מקום לעבוד על העיצוב.  

 

תוכן הפוסטים: הכותבת מדברת על דברים יומיומיים שקוראים לה, עונה על שאלונים, מצטטת מילים משירים מדי פעם. אני חייבת לומר משהו ואני מקווה שאני לא פוגעת בכותבת. השפה בה כתובים הפוסטים בבלוג היא מעט 'פקאצתית'. הנה משפט שלקחתי מהבלוג (ואין כאן הגזמה, המון משפטים בבלוג הם ככה): "יוו אתמול הייתי בשייט עם מסיבה שיאוו היה כככככייפפ ! בהתחלה רקדתי וזה קצת והכל .. קצת הייתי בחילה אבל... בקטנה" חוץ מזה, הבלוג מלא ב'שיואווווו', 'כאילו', ויותר מדי חזרה על האות האחרונה בכל מילה. משפט לדוגמא: " הוא קינאאאאאא רצחח .. !! יוואוו היה כל כך כיף לראות את זה." זה מאוד לא נעים לקרוא משפט כזה, זה לא אסתטי לעין. אנחנו מבינים את המסר של המשפט גם בלי שחוזרים על אותה אות עשרים פעם. סוג הכתיבה הזה מתאים יותר לאייסיקיו ולא לבלוג. קוראים יאבדו עניין מהר מאוד אם הכותבת תמשיך ככה. באחד הפוסטים, ראיתי גם משפט שהפריע לי מאוד: "נשמע מזה זנותי אבל קפצו לי". ההקשר של המשפט לא חשוב בשביל ההערה הזאת. אין סיבה לומר לגולשים 'קפצו לי'. אני נמצאת בישראבלוג כבר כמעט שנתיים ומעט מאוד גולשים ישפטו אותך על המעשים שאת עושה וכותבת עליהם בבלוג. אין לך סיבה להתבטא ככה כלפי הגולשים. נכון שזה בטח לא מכוון לאף אחד באופן אישי, אבל זה בכל זאת נותן תחושה לא נעימה כשקוראים את הבלוג. ההצעה שלי היא, אם יש משהו שאת כותבת עליו וחוששת מביקורת חריפה של הגולשים, אל תכתבי אותו או שתנסי למצוא דרך אחרת, יותר עדינה לכתוב אותו. התבטאויות כאלו ירחיקו אנשים מהבלוג שלך.

 

תוכן רשימות: רוב הרשימות מסודרות. הרשימות סטנדרטיות. רק הרשימות עם הכפתורים מפריעות מעט כי הכפתורים מאוד גדולים. הייתי ממליצה להקטין אותם קצת, כדי שהרשימה לא תצר לך את הפוסטים.

 

שורה תחתונה: יש די הרבה מה לשפר בבלוג, החל מהעיצוב וכלה בצורת הכתיבה. אני בטוחה שיש לך את היכולת להפוך את הבלוג שלך ליהלום, אם רק תשקיעי מעט מאמץ. ממליצה לך להמנע מחזרה על אותיות בסוף מילים (מותר לעשות את זה לפעמים, אבל כשהופכים את זה להרגל זה מתחיל לעצבן) וממליצה לך להמנע גם משימוש במילים כמו 'יואו', 'שיואו', 'כאילו' וגם משימוש מוגזם של המילים 'כל כך'. עוד המלצה, כדאי לך להחליט אם את רוצה בלוג ורוד ומיופייף, או בלוג גות'י. כי הלוק הגות'י שנתת לו לא מתאים לסגנון הכתיבה וגם לא לכותרות המעוצבות. אני מקווה שהביקורת שלי עזרה לך ורק שתדעי, שום דבר לא נכתב כאן במטרה לפגוע בך. המון בהצלחה.

 

 

  לכניסה לבלוג לחצו כאן

קריאה מהנה,

ננסי

נכתב על ידי Nancy , 5/4/2006 21:36   בקטגוריות ביקורות  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





268
הבלוג משוייך לקטגוריות: ביקורת בלוגים , יצירתיות , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לNancy אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Nancy ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)