לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שירו'ש




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2006

כאןן שנינוש.. התנחלות בבלוג של שירוש :]


ילדה יפהה שלי

 

את לא יודעתת..ולא תביניי  עד כמה אניי אוהבתת אותךך..

אחותיייי הקוצנית והיפיופהה מבין כל הצמחיםם

תזכריי שאוהבים אותך פה יותר מהכלל :P

 

ק

י

ס :-*

 

 

שנינוש שלךךךךךך

נכתב על ידי , 12/5/2006 14:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נ=מ=א=ס


נמאס לי מהחיים האלה נמאס לי מהכלללללללללללללללללללל!!!!!!!!!!!!!!!

מחר יום הזיכרון.. כל שנה אני יושבת ובוכה... בוכה וחושבת על סבא שלי ז"ל... אנחנו לא משפחה שכולה או משו (חס וחלילה)... אבל תמיד זה מעלה בי זכרונות ממנו...

טוב אני עפתיי

בעיייי

נכתב על ידי , 1/5/2006 18:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

מין: נקבה

ICQ: 212135656 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשירו'שש אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שירו'שש ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)