רק כתבתי על כך בפוסט הקודם, וכבר האתגר ניצב מולי. שיווק.
ראיתי שסינמטק הרצליה יצא בתכנית חדשה, לתת ליוצרים תושבי הרצליה והסביבה אפשרות להציג את סרטיהם בסינמטק. כתבתי והצעתי סרט שלי וגם בקשתי מידיד שימליץ עלי, ונעניתי בחיוב.
הציעו לי שהם יקרינו את הסרט אבל בתנאי שאוכל להביא בעצמי קהל. הם נותנים את האולם והצוות, אבל השיווק של הסרט עלי. הם יפרסמו בחוברת עם כל הסרטים שלהם, אבל הם מבקשים שגם אני אשתתף בשיווק.
חשבתי שאולי לסרט הקודם שלי, "בנות ברשת" יש יותר סיכויים להביא קהל. שאלתי את כלתי, גיבורת הסרט אם היא תוכל להביא קהל לראות את הסרט. היא חשבה שזו לא תהיה בעיה כי יש כל כך הרבה קבוצות כדורשת עכשיו, כך שהיא בטוחה שתהיה התעניינות. אחרי שהודעתי לסינמטק שאני מסכימה לתנאים והתאריך נקבע ל20.11 בשעה 11.00 וגם הבטחתי לקיים שיחה עם הקהל לאחר ההקרנה, כלתי קיבלה קצת רגלים קרות ואמרה שאולי תהיה בעיה כי חלק מהאנשים כבר ראו את הסרט. היא אמרה שתנסה, אבל גם אני צריכה לנסות למצוא קהל.
שיווק זה הדבר האחרון שאני יודעת לעשות. מעולם לא עשיתי את זה וזה גם לא מתאים לאופי שלי שקצת נחבא אל הכלים...אבל אם אני רוצה שסרט שלי יוקרן בסינמטק, ואני רוצה, אז אני צריכה להפשיל שרוולים.
נכנסתי לאתר הארצי של הכדורשת ובקשתי שישימו שם הודעה על הסרט. הם הסכימו. ניסחתי מודעה ושלחתי אליהם. כתבתי גם למקומון שלנו וביקשתי שיכתבו על הסרט. מה עוד אפשר לעשות??
ועכשיו אני פונה אליכם בעצות איך מוציאים אנשים מהבית ומשכנעים אותם שכדאי לראות את הסרט.
חלק מכם ראיתם את הסרט. הוא מלווה עונה שלמה של נבחרת בליגת העל. תשע נשים, כמעט כולן אמהות. הן מתמודדות עם כישלונות שצריך לדעת איך להתייחס אליהם ואיך להתרומם לניצחונות, והתמודדות עם הבעלים והילדים שלא תמיד שמחים כאשר האמא יוצאת שלוש פעמים בשבוע לאימונים ומשחקים. אבל הן נהנות וגם מנצחות (ספוילר).
