לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

באה מאהבה 3>

ממ.. פשוט.. בלי מילים... מוזמנים להציץ..

כינוי:  באה מאהבה 3>

בת: 36

ICQ: 263262806 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2008    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2008

הלילה הכי יפה בחיי, האומנם?


במקרה קיבלתי הודעה למייל שלי שהזכיר שהבלוג הזה קיים. חחח עבר כ"כ הרבה זמן מאז.

הפעם האחרונה שכתבתי היתה בכיתה י"ב. ועכשיו אני כבר חודשיים אחרי השחרור שלי מהצבא :]

עברתי המון מאז, פשוט תקופה מדהימה ששינתה ועיצבה אותי.

 

אתמול בלילה יצאתי לדייט עם מישו שכ"כ אבל כ"כ לא אופייני לי.

לא חשבתי הרבה וגם לא באתי עם ציפיות. וכשראיתי אותו הרגשתי שאני אולי פשוט אחזור היום מוקדם לישון..

סתם עוד דייט לא מוצלח :/

 

ההפך התברר.

הוא פשוט כ"כ מקסים ואכפתי שלא יכולתי להפסיק להתחבק איתו.

אני יודעת שאני אשמע כמו טיפש-עשרה,  אבל זה היה פשוט לילה מופלא כזה.

עשינו כל מיני דברים ודיברנו מלא, על כ"כ הרבה דברים שאני מרגישה עכשיו שהוא מכיר את רוב סיפור חיי.

והוא קשוב לי ומתעניין, אף פעם לא התעניינו בי ככה.

היה לי קשה כ"כ לעזוב אותו אני ממש לא יודעת מה נכנס בי...

אבל הייתי כ"כ שמחה שהרשיתי לעצמי להנות סופסוף. נסחפתי ללילה קסום.

אני כ"כ מודה על ההזדמנות להכיר אותו.

 

מה שרק מוכיח לי שתמיד- האופי משחק אותה ובגדול :]

כי כ"כ לא הפריע לי שהוא לא בלונדיני עם עיניים כחולות, גבוה ושרירי.

ובפעם הראשונה בחיי לא חיפשתי דפקטים בבנאדם.

 

אני ממש  מאושרת. :]

 

 

 

נכתב על ידי באה מאהבה 3> , 6/12/2008 15:54   בקטגוריות אהבה ויחסים, אופטימי, צבא  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , חטיבה ותיכון , 18 עד 21
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לבאה מאהבה 3> אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על באה מאהבה 3> ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)