לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

WOW It's me!


WOW It's me! הוא בלוג שמתאר את המחשבות הכי עמוקות (אם יש כאלו) של נערה בת 13. ולמה קוראים לי Future Star? כי אני בטוחה שיום אחד אני אהיה כוכבת

Avatarכינוי:  ™FuStar

בת: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2010

עדכון וזה


* טוב אז יש לי דחף לעשות רשימת מטלות, אבל אני לא טובה בעיצוב ש ישרא וזה אז אני אעשה את זה פה במקום ברשימה כזאת:

 

- לקרוא את הארי פוטר השביעי שוב לפני שיוצא הסרט (החלק ה-1)

 

-לקנות מברשות איפור של mac (ולא כמו המקורזלות שיש לי חחחח) מה שמוביל לעוד מטלה:

 

-לשכנע את אמא שתוציא לי סוף סוף כמה מאות שקלים מכספי הבת מצווה שלי!

 

-לקנות אייפוד קלאסיק לכבוד היום הולדת :)

 

-לקנות אוזניות טובות (!)

 

- לקנות קרם פנים (טוב אפשר להבין למה זה חשוב, לא?)

 

- לקנות קונסילר או משו להסתיר את האקנה או את העיגולים השחורים :(

 

 

= לצערי כמעט כל הדברים תלויים באמא שלי. ולא, אני לא יכולה לעבוד כדי לקנות אותם כי:

 

א. אני עוד לא בת 14 וזה לא חוקי.

 

ב. אין לי איפה לעבוד, אני גרה בחור.

 

ג. אין לי זמן לעבוד, אני משקיעה המון בלימודים.

 

ד. יש לי עוד כסף מהבת מצווה, וזה מספיק עד לסוף התיכון...

 

 

_______________

 

*אתמול הלכתי עם החבורה (כל ה-8 בנות באו! פעם ראשונה&#@%&$!) לסרט "האקסים של החברה שלי" (סקוט פילגרים נגד העולם) ואני אומרת לכם - אחד האדיריםםםםםםםםםם!!!! גם היה ממש כיף וצחוקים וזה. אני אומרת לכם שאם בא לכם קומדיה- לכו לראות את זה! ואם אתם מרוששים מידי בשביל ללכת לראות את זה בקולנוע, תורידו או משו, זה ממש שווה. אבל צריך להיות מגניבים כדי לצחוק מהבדיחות. ויש קטעים גם מרגשים קצת אבל בכללי זה הרבה יותר מצחיק ממרגש. פשוט עלילה מגניבה ועריכה אפילו יותר מגניבה (בכל הסרט יש אפקטים של קומיקס ומשחקי וידיאו, מזהים את זה מהשנייה הראשונה ). פשוט שווה. זהו. הפסקתי להתלהב.

 

_______________

 

אמ, יש לי שיעורים וזה, ואני מקווה לסיים את רובם היום כדי שיהיה לי חופש אמיתי וזה.

 

אז הלכתי לעשות אותם, להתראות חיבוק של הסוררת

 

(אשמח אם תשאירו לי תגובה , הדברים הקטנים האלו גורמים לי לחייך חמודים :) )

 

נכתב על ידי ™FuStar , 26/9/2010 13:24  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ™FuStar ב-3/10/2010 17:55



920
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™FuStar אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™FuStar ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)