לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  DanielaB

בת: 32

MSN:  ASK



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2011

(:


"בוא לרגע נתאחד
ולדקה נהיה אחים כי..
פה אנחנו בני אדם
מכורים לאשליה
שאם ההוא שונה ממך
אתה זה לא אתה"

סתם בחרתי בקטע הזה מהשיר Jah is one  מי שלא מכיר...כי הוא ממש נכון.
יש הרבה אנשים בעולם הזה ובודדים שלא, שתמיד מנסים להתחקות לאחרים כי הם חושבים שהם לא מספיק טובים או שלא מיוחדים...
אבל זה ממש לא ככה,כל אחד ואחד מאיתנו הוא חלקיק מאלוהים. ומי שלא מאמין באלוהים אז כולנו חלקיק ממשהו שהוא אותו הדבר. נוצרנו מאותו החומר.
בכולנו יש אלוהים,בכולנו יש כשרונות ודברים מיוחדים ואת הקול העצמי שלנו,צריך רק להפתח לעולם ולאהבה האינסופית.
לקבל דברים בחיוך,ללמוד מדברים לא נעימים שקורים לנו,לנסות להיות אנחנו עצמינו ולא כמו אחרים.


טוב,
השבוע עובר לי ממש טוב האמת(:
הכל כי באמת אחרי חודש שקצת התנתקתי מהעולם וריחפתי איפשהו בעננים שלי וחשבתי שכל העולם מנסה לעשות לי רע חח,קצת בתחלתי לראות דברים בפרופורציה. הקצינה שלי קצת נרגעה (לא יודעת מה עבר עליה XD,מחזור?). היה לי סופ"ש ממש כיף! השמירה עברה מהר ולא סבלתי בכלל(:
ומחר אני נוסעת לאהובי ואנחנו הולכים לסינמה סיטי לראות את האקס מן החדש,אני מקווה שזה יהיה סרט טוב כי לאחרונה אני מתאכזבת מהקולנוע..:/
ובשבת,בעזרת השם, אני נוסעת ם אבא ואחותי ואולי חברה שלו לים המלח (: אחרי מלאאא זמן שלא הייתי שם וממש בא לי קצת לתפוס צבע ולצוף במיםD:
קיצר ממש נחמד לי... עוד שבועיים יש לי את סמינר ב' לגיור ויהיה כיף חייםD:

בכל אופן ...
אנשים - קחו דברים בחיוך.
תנשמו 3 פעמים עמוק ותנשפו ותאמינו לי זה עוזר XD
התחלתי להשתמש בשיטה הזאת,זה הדבר הכי מרגיע בעולםD: אחרי מדיטציה.
ונכון גם אני נופלת לפעמים ושוקעת לדיכאונות מטופשים אבל אז אני תמיד נזכרת שהם מטופשים ומיותרים ...
למה לסבול למה?


שיהיה לילה טוב והמשך שבוע טוב3>




נכתב על ידי DanielaB , 1/6/2011 22:04  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Yotga ב-14/12/2011 17:36
 





26,771

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לDanielaB אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על DanielaB ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)