לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

איפה המלאכים שלי שצרכים אותם ?!?!?



כינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

וואווו... הוא עדין קיים P=


לא להאמין כבר מאי .. הפעם האחרונה שעדכנתי הייתה עוד ב2008 P= אשכרה שנה .

מה יש להגיד ..כבר סוף שנה אני אשכרה מסיימת י"א.. נשאר לי מהיום עוד שנה ואני כבר סיימתי בצפר . אני באמת לא מבינה למה מחייבים אותנו לבוא כרגיל לבית ספר לא עדיף לעשות כמו הי"ב?? לסיים את הלימודים בפסח ולהגיד לנו לבוא רק למתכונות ותיגבורים במקצועות שלא סימו את החומר. הרבה יותר חכם .. כי באמת אם אניכבר באה לבצפר אז יש 10 אנשים בכיתה ואז לא לומדים כלום .. אז סבבה תקבועו איזה יום בשבוע שיהיה לנו מרטון היסטוריה יום נוסף של מרטון כימיה וזהו.. לכל השאר גם ככה אפחד לא בא. אבל אין מה לעשות עם הסגרת הדפוקה הזאת יותר.

 

בזמן האחרון גם הוציאו לי חברת צוות , קשה לי עם זה היא עברה מלא מתחילת שנה לא להאמין שזאת היא בכלל, ועכשיו היא עברה אני יודעת שיהיה לה הרבה יותר טוב אבל עצוב לי .. זה פוגע בשאר הצוות בתפקוד אני יודעת שאנחנו צוות חזק שעבר הרבה ואנחנו נתגבר .. אבל זה צרוב טוב טוב. והכי כואב לי .. זה שעכשיו דווקא האנשים שהיו צרכים להעריך את הקרבה שעשיתי עבורם ולהבין שמה שאני עושה זה לא סתם להעביר את זמן דווקא הם אלו שמנסים להפוך אותי לחסרת משמעות

 

אז יש לי חדשות בשבילך ובשביל כל האחרים שאולי עוד איכשו מקשיבים לה , לא אכפת לי מה אתם חושבים. וכן לשאלתך: אני בהחלט עושה תפקיד יעיל ומשמעותי כי אני מלמדת אותם איך צריך להתנהג, אני מפתחת אותם לרצונות שלהם אני לא מנסה להפוך אותם לשפוטים שלי, ואני לא מעבירה אותם שטיפות שכל. ואם את מפקפקת במה שאני עשיתי איתם ועדין עושה תסתכלי עכשיו בצוות שלך ותראי מי עושה מה ? ואולי אפילו כדי שתשאלי למה, זה יכול להביא לך כאפה לפנים , ושאני חושבת שממש מגיעה לך. אבל כבר הבנתי שזאת קינאה ואולי את תלמדי פעם שמותר לקנא באיכויות של אנשים אחרים , במיוחד ששניו רוצות את אותו דבר. אז המל0צה אישית כי על זה מה שיכריע, תנסי להגדיל ולהדגיש את היתרונות שלך ולא לנסות להקטין אותי וגם לא אותה כי גם אם קשה לך להאמין אנחנו חזקות יותר ממה שאת חושבת ואנחנו נותנות אחת לשניה כוח, ומה שהכי חשוב אנחנו אמיתיות ומראות את עצמנו ולא מנסות להוציא אפחד לא טוב ולהקטין ולהשתיק אותו.

תהני מכל רגע .. כי בבוא היום (נקווה שכבר בעוד שלושה חודשים) זה יביא לך כזאת כאפה .. שאת לא תצליחי לקום ממנה אחרכך.

 

נתראה בעוד שלושה חודשים נראה לי אולי אפילו קצת אחרי,

קלרית

נכתב על ידי , 17/5/2009 01:21  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





7,531
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לקלר!e אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על קלר!e ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)