אופוריה זמניתשירה, פרוזה |
| 11/2008
מישהו שעשה את העבודה שאחרי שתקראו את המדריך הזה, לא תצטרכו לשמוע יותר את הקול המתקתק של האישה המעצבנת שמבקשת מכם להקיש 1 לעברית
אנחנו בטוחים שמי שהמציא את התפריטים הקוליים – אתם יודעים, לעברית הקש 1. ללקוחות ADSL הקש 2. אם אתה לקוח פרטי, הקש 5. אם אתה גר בקומה שלישית בלי מעלית, הקש 7. עם מעלית, הקש 8 – עשה את זה בכוונה טובה. הרעיון היה לאפשר לכם להגיע לנציג שהכי מתאים לכם בלי שיטרטרו אתכם בין חמישה נציגים. אבל לחברות השירות בארץ, בהיותן מה שהן, יש שימוש אחר לתפריטים הקוליים האלו: להתיש ולייאש אתכם עד שתנתקו. ובדרך להשמיע לכם פרסומות. ואת השיר האחרון בחסות סלקום. ועוד פרסומות.
וזה מרגיז במיוחד, כי ברוב התפריטים הקוליים בעולם, אם אין לכם כוח למחול ההקשות הזה, אתם מקישים 0 ומגיעים לנציג שירות. בארץ, רוב המוקדים מבטלים את האפשרות הזאת. וזה עוד יותר מרגיז, כי ברוב המקרים, ההקשות שלכם מיותרות: כמעט בכל תמיכה טכנית בארץ, לא משנה מה תקישו – ADSL או כבלים, בעיות תקשורת או בעיות אימייל – אתם תגיעו לאותו הנציג בדיוק, ואתם תצטרכו להסביר גם לו שיש לכם ADSL ובעיה באימייל.
ולכן, אנחנו מתכבדים להציג בפניכם את המדריך המלא לעקיפת תפריטים טלפוניים. מדי פעם חברות התקשורת ישנו את התפריטים שלהן, ומדי פעם אנחנו נעדכן את הכתבה הזאת. אתם מוזמנים להציע עוד דרכים לעקוף את התפריטים שלהן (או לבקש שנוסיף למדריך מוקדי שירות נוספים).
אז איך עושים את זה? מתקשרים למוקד החביב עליכם. נותנים לבחורה עם הקול המתקתק שעשתה את הקריינות לכל מוקדי השירות בארץ רק לפתוח את הפה – ומיד קוטעים אותה בגסות עם הקשה זריזה. מחכים שהיא רק תתחיל לדבר שוב – ולוחצים על המקש הבא. ואז מגיעים לנציג, שמחים, מאושרים, ועם עוד כמה שניות שאפשר לנצל לדברים יותר שימושיים, כמו לחיות.
בזק בינלאומי לאן מתקשרים? כל המוקדים 1800-014014: על מה לוחצים? אחרי שבחרתם שפה, לחצו 0>0>0>0>0 (חמש פעמים על המספר אפס) העברה בין מוקדים נותנת עדיפות בתור. לאן מגיעים? שירות לקוחות שעות פתיחה? א'-ה' 08:00-20:00, ו' 08:00-14:00. התמיכה פתוחה 24 שעות ביממה, 7 ימים בשבוע.
012 סמייל לאן מתקשרים? 1828 (שירות לקוחות), 072-2001212 (תמיכה טכנית): על מה לוחצים? #>#>#>#># *>*>*>*>* #>#>#>#># (חמש פעמים על מקש הסולמית, חמש פעמים על כוכבית ושוב חמש פעמים על סולמית). אל תיבהלו מהודעת "הקשה שגויה". לאן מגיעים? שירות לקוחות פרטי שעות פתיחה? א'-ה': 18:00-8:00, וביום ו' וערבי חג: 8:00-13:00
נטוויז'ן ברק לאן מתקשרים? 3031*, 04-8560570 על מה לוחצים? 0>0>0>0>0>0>0>0 (שמונה פעמים על המספר אפס לאן מגיעים? מרכזיה. שעות פתיחה? 24 שעות ביממה 7 ימים בשבוע.
אורנג' לאן מתקשרים? 054* מכל טלפון של אורנג' או 074-7-054-054 על מה לוחצים? 1>2>#>2 לאן מגיעים? שירות לקוחות פרטי. שעות פתיחה? א'-ה': 08:30 עד 21:00 וביום ו' ובערבי חג: 08:30 עד 13:00
סלקום לאן מתקשרים? 123* מכל טלפון של סלקום או 1-800-052-052 על מה לוחצים? #>2>4 לאן מגיעים? שירות לקוחות פרטי. שעות פתיחה? א'-ה': 08:00 עד 21:00 וביום ו': 08:00 עד 13:00
פלאפון לאן מתקשרים? 166* מכל טלפון של פלאפון או 050-7077766 על מה לוחצים? #>1>2 ותוכלו לבחור מוזיקה בזמן ההמתנה לנציג. לאן מגיעים? שירות לקוחות שעות פתיחה? א'-ה': 21:00-07:30, ו': 13:00-07:30
מירס לאן מתקשרים? 166* מכל טלפון של מירס או 057-7575757 על מה לוחצים? #>2>2>3>3 לאן מגיעים? שירות לקוחות פרטי. שעות פתיחה? א-ה' 8:00 - 21:00, ו': 8:00-14:00
ויזה כ.א.ל לאן מתקשרים? 03-5726444 (שירות לקוחות) או 03-5726794 (תמיכת אינטרנט) על מה לוחצים? #>#>#>#>#>#># (שבע פעמים על מקש הסולמית) לאן מגיעים? שירות לקוחות פרטי. שעות פתיחה? א'-ה': 8:00-20:00 ; ו': 8:00-12:30 (תמיכת אינטרנט עד 22:00)
ישראכרט לאן מתקשרים? 03-636433, 03-6364499 על מה לוחצים? #>#>#>#>#>#># (שבע פעמים על מקש הסולמית) לאן מגיעים? שירות לקוחות פרטי. שעות פתיחה? א'-ה': 07:30-24:00
לאומי קארד לאן מתקשרים? 03-6178888, 1700-70-32-32 על מה לוחצים? #>#>#>#>#>#># (שבע פעמים על מקש הסולמית) לאן מגיעים? שירות לקוחות פרטי. שעות פתיחה? א'-ה': 8:00 - 20:00 ו': 8:00 - 13:00
בזק לאן מתקשרים? 199, 03-6800801, 166 על מה לוחצים? #>#>#>#>#>#>#># (שמונה פעמים על מקש הסולמית) לאן מגיעים? שירות לקוחות פרטי. שעות פתיחה? א-ה 8:00-20:00 ו' 8:00-12:30
הוט לאן מתקשרים? 6900* / 1-801-700-700 על מה לוחצים?1>3>1 לאן מגיעים? שירות לקוחות. שעות פתיחה? א'-ה': 19:00-08:00; יום ו': 14:00-08:00 / תמיכה טכנית: 24/7 שעות
יס לאן מתקשרים? 2080* על מה לוחצים? #>#>#>#># (חמש פעמים על מקש הסולמית) לאן מגיעים? שירות לקוחות פרטי. שעות פתיחה? א-ה': 8:00-21:00 וביום ו':08:00- 14:00
| |
| |