לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופוריה זמנית

שירה, פרוזה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2011

מעניין לעניין באותו עניין - ביאנלה


 

 

חבל שלא הקלטתי את התגובות של המבקרים במקום, הביאנלה היתה מאכזבת מאד. אנשים לא ממש הבינו מה רוצים מהם.והתגובות היו בהתאם

מתי כספי היה אמור להופיע ולא הגיע, אכזבה לכל מעריציו (כולל אותי) שהגיעו במיוחד לשמוע אותו מבצע את שיריו. במקומו הופיע ארקדי דוכין, שהוא גם קליבר אבל לא מעניין את המעריצים של מתי באותה מידה..

 

מצרפת הכתבה שפורסמה ב"הארץ" כך תוכלו להתרשם מהיצירות.

http://www.haaretz.co.il/gallery/art/1.1519451

נכתב על ידי , 11/10/2011 17:43   בקטגוריות חובות, מהר לפני שיגמר  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של the best poet ב-24/12/2011 10:34



כינוי: 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
18,214
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלי ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלי ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)