לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופוריה זמנית

שירה, פרוזה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


5/2012

שעמום


 

 

 

 

 

 

 

                                           

 

 

חפרתי עמוק לחשוף

את שרידי הימים שהשעמום קבר

ולא מצאתי עצם

של קיום ממשי

גולגולת של זמן איכות

או שלד שפיות

 

ופיה הפעור של האדמה

הצניע פיהוק

ולעיני נגלה רק חול ועוד חול

ועוד חול

ועוד

חול

ועוד

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 7/5/2012 21:07   בקטגוריות אין קטגוריה, קורה...  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב ב-31/5/2012 18:13



כינוי: 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
18,214
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלי ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלי ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)