לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופוריה זמנית

שירה, פרוזה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


6/2012

למה אנשים חכמים הם טפשים ("הארץ")


איך אנו חושבים על חשיבה?

החלטתי לחרוג ממנהגי ולהביא לפניכם ציטוטים מכתבה ב"הארץ" שבה חתן פרס נובל לכלכלה ופרופסור לפסיכולוגיה מוכיח שאנו פחות רציונליים משאנו חושבים.

הנה לפניכם שלוש חידות שדווקא האינטילגנטיים שבאנשים נוטים יותר לשגות בתשובתם :

 

 שאלות פשוטות בחשבון:

1. מחבט וכדור עולים דולר ועשרה סנט, המחבט עולה דולר יותר מהכדור, כמה עולה הכדור?

2. באגם צומחת קבוצת חבצלות. כל יום היא מכפילה את גודלה. אם החבצלות מכסות את כאגם כולו ב- 48 ימים, בתוך כמה ימים הן יכסו חצי מהאגם?

על השאלה השלישית החלטתי לוותר, מורכב מדי ואין תשובה חד משמעית, אז למה לתסכל?

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי , 23/6/2012 19:43   בקטגוריות בשביל מה צריך קטגוריה?  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב ב-28/6/2012 16:56



כינוי: 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
18,214
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלי ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלי ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)