לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופוריה זמנית

שירה, פרוזה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


3/2013

כן, כן, סוף, סוף!


הוא נולד לאחר הריון ממושך - שבעה חודשים הוא הריון ארוך לכל הדעות, עד  ללידתו של ספר.

הלידה לא לוותה בצירים ובזאת דייני.

שמו בישראל - "שיר תלוי על קולב" .

לא תהיה השקה -  מביך אותי ארוע כגון זה.

הוא לא גדול, כמו שהוא נראה כאן בתמונה, מימדיו צנועים (טוב הוא תינוק).ואני  "מרשה" לכם לרכוש אותו, אתם מוזמנים  לקרוא ולהביע דעה.

פרגנו לאמא הגאה.

נכתב על ידי , 22/3/2013 20:38   בקטגוריות מותר גם להשוויץ, חדשות אישיות, חלומות, קצת נחת, סיפרותי  
33 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב ב-13/4/2013 09:13



כינוי: 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
18,214
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלי ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלי ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)