לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופוריה זמנית

שירה, פרוזה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2013

תשובות לשאלון השבועי


מתי חל יום הולדתך?
29.8.52

את יודעת באיזה מזל אסטרולוגי זה יוצא? את משתמשת בידע על כוכבים ומזלות?
כן, בתולה. לפעמים עושה שימוש בידע על כוכבים ומזלות אך משתדלת שלא להתייחס לזה כמו אל אורים ותומים.

כמה את מחכה ליום הולדת מ-1-10?
1 - לא מחכה, לא חיכיתי וכנראה שגם לא אחכה.

בשבילך יום הולדת זו הזדמנות לנסות משהו שלא עשית מעולם או שאת מעדיפה לעשות את הדברים שאת יודעת שאת הכי אוהבת?
יום הולדת הוא יום רגיל ככל הימים, רק קצת יותר עצוב.
יום שבו אני משקרת לעצמי שאני שמחה ובעיקר מעמידה פנים כדי שהמשפחה לא תדאג שמשהו עובר עלי...

האם הציפיות שלך מימי הולדת מתגשמות בדרך כלל?
אין לי ציפיות, או ציפות.
מסתפקת בשמיכת פיקה.

איך את מתייחסת לימי הולדת של חברות שלך? מארגנת, קונה מתנות או מתעלמת?
זוכרת תמיד תאריכי ימי ההולדת של החברות ומקפידה לברך ביום ההולדת ולהגיע עם שי מפנק.
במקום העבודה הקודם גם חגגנו 'בקטנה' עוגה וברכות, שי קטן והמון נשיקות.

איזו חגיגה את מעדיפה: מסיבה או חגיגה פרטית משפחתית?
מעדיפה בלי חגיגות.

איזה יום הולדת את זוכרת במיוחד? מה היה שם?
יום ההולדת שמלאו לי שש שנים. תמונה עם חברתי הטובה פולה, ישובות ליד השולחן הערוך בכל טוב. התמונה היחידה שתשאר לזכר אותם ימים, כי היא עברה דירה לעיר אחרת.

ואיזה יום הולדת היית מעדיפה לשכוח?
אני ממילא שוכחת הכל, אז מה זה משנה.

עכשיו כבי את הנרות על עוגת יום ההולדת שלך ובקשי משאלה
שהאופטימיות תמלא את לבי והבריאות תהיה שוכנת קבע בביתי ובבית ילדי, אמן.
פו.......................

נכתב על ידי , 7/8/2013 11:43  
30 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הנווד ב-11/9/2013 13:21



כינוי: 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
18,214
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלי ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלי ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)