לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופוריה זמנית

שירה, פרוזה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2013

אבנים מדברות




לא מראים לחמור חצי עבודה, כך למדתי.

כנראה שהשעמום לא שמע את הפתגם ומוכן להשבע שאינכם חמורים, לכן הוחלט , להכניס לבלוג את האבנים שהיו מוטלות על החוף וממש התחננו שארים אותן ואתן להן חיים.

ואני (אלוהים של האבנים) רחומה וחנונה, לא יכולתי להתעלם מהבקשה ומיד נעניתי.

זה היבול שלי ליום אחד, עדיין לא ראיתי כי טוב, כי גם לאלוהים זה לקח שישה ימים, בנוסף קבלתי גם הנחה של סוף עונת הרחצה.

אז נכון, גם איכות הצילום לא משהו (איזה מין אלוהים אני? קריצה) אבל תודו זה מספק עיסוק. לאסוף אבנים, לשטוף אותן, לייבש, לצייר, לנקות מכחולים להחזיר צבעים. להתבונן, להיות מתוסכלת מהתוצאה ולכן - מפיג שעמומונים קטלני.

 

נכתב על ידי , 21/9/2013 12:04   בקטגוריות שעמומון, אלוהים של האבנים, ציור  
28 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של RavitCa ב-6/12/2013 05:37



כינוי: 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
18,214
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלי ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלי ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)