לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופוריה זמנית

שירה, פרוזה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2014

ליריקה









חלק מכם וודאי מכיר את הבלוג  "ליריקה" ולאלה שלא,  זו הזדמנות להתוודע אליו. 

שיר שלי פורסם  היום, לראשונה בבלוג זה, מזמינה אתכם לבקר ולהגיב

לחיצה על הקישור ליריקה  בדף הבית תחת הכותרת זרקור (בצד ימין של המסך) נמצאות היצירות המתפרסמות מעת לעת.



נכתב על ידי , 19/8/2014 19:15   בקטגוריות סיפרותי, פואטיקה, יש חדש  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב ב-2/9/2014 17:29



כינוי: 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
18,214
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלי ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלי ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)