לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופוריה זמנית

שירה, פרוזה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2014

מתי יודעים


 


מתי יודעים שהזדקנתם?


היום גיליתי שהזדקנתי, הלם? לא ממש הרי אני יודעת שחגגתי לא מכבר יום הולדת שבזכותו נפתחה לי הדלת לביטוח הלאומי ולקבלת קצבה הניתנת לנשים בגילי.


אז למה היום תשאלו, אתן זוכרות את הפעם הראשונה שקראו לכן גיברת? (עם חיריק) והייתן בטוחות שפונים למישהי שנמצאת בקרבתכן, רק לא אליכן? אז היום פינו לי מקום באוטובוס. לכבודי קמים באוטובוס! כבוד מפוקפק מאד. חשבתי שאני נראית צעירה לגילי, לפחות כך אומרים לי תמיד. אני זו שקמה ומפנה את מקומי לקשישים, כי בעיני אני עדיין צעירה המסוגלת לעמוד באוטובוס.  


נכון, פחדתי לפספס אותו ורצתי לקראתו כשבידי 2 תיקים, תיק אישי ותיק אוכל ובקבוק יין שקבלתי בשי, ביד השניה, התנשפתי מעט ולא הייתי מאופרת שיערי זקוק לחידוש הצבע, יכול להיות, שאני בהריון ...?


תגידו בבקשה שהסיבה היא אחת מאלה, כי גם אתמול קמו ופינו מקום לחברה ולי, אז אתמול התנחמתי בכך שהם קמו בגללה, היום אין לי במה להיאחז.  

נכתב על ידי , 17/9/2014 19:11   בקטגוריות אגרוף בבטן, דברים שרואים משם, לא רואים מכאן, ואולי זה רק נדמה, מצבים  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב-22/9/2014 19:04



כינוי: 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
18,214
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלי ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלי ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)