לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופוריה זמנית

שירה, פרוזה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


8/2015

מה שהחום גורם לי לכתוב


הרהורים 
קרה לך ששוטטת בין בלוגים אקראיים שישרא בחר עבורך וקיווית  שהבלוג שלך יעלה לך בגורל?

שאת/ה רוצה להגיב לפוסט והתגובות כל כך שנונות וחכמות שאת/ה מחליט לוותר ולא להגיב כדי שלא ישוו אותך לאחרים/ות ויחשבו עליך שאת/ה טַמבַּל/ית, או שהתגובות כל כך אינפנטיליות שאת/ה מחליט/ה לוותר כדי שלא תשויך/י חו"ס לעדת המלהגים דברי איוולת. 

שאין מספיק תגובות לפוסט שכתבת וכדי "להציל את המצב" מחליט/ה להגדיל את מספרן ומוסיף/ה עוד הערה/תיקון/תגובה ארוכה כך שמספר התווים המוגבל יצריך לכתוב לה המשך בתגובה חדשה? 

שאת/ה מגיב/ה לכל בלוגר אפשרי רק כדי להגדיל את הסיכוי שהוא/היא י/תגיב לך גם? 

שהגבת ושלחת תגובה מבלי לבדוק, ואחר כך מתגלה החרפה, שגיאות כתיב בלתי נסלחות, תחביר לקוי וכד'?

שלא הבנת מילה או מושג שנכתב בפוסט של מישהו ואת/ה רץ/ה לבדוק בויקיפדיה או ויקימילון, לפני שאת/ה מגיב/ה?

ועכשיו שמישהו יסביר לי למה, למה כשרוצים לפנות לשני המינים תמיד גוף שני נכתב  (את/ה) ראשית נקבה ואח"כ זכר ובהמשך המשפט, הפועל יופיע ראשית בלשון זכר (קורא/ת) ואחר כך בלשון נקבה...? 

ולא, אף אחד אינו צריך להסביר לי באמת.






לא ציור שלי - לקוח מגוגל

לא מתאפשר לי לעדכן קטגוריה ולכן נשאר חום יוני יולי, כשכבר אוגוסט נושף בעורפו של ספטמבר.

נכתב על ידי , 17/8/2015 18:53   בקטגוריות אני יודעת שגם אתם חושבים כמוני, חום יוני יולי, שעמומון  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב ב-18/8/2015 17:03



כינוי: 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
18,214
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלי ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלי ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)