לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופוריה זמנית

שירה, פרוזה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2015

מסתגלת


 

                                                          

 

מסתגלת לסרח עודף שדבק למתני,

לאניצי הפשתן בסליל שיערי,

למדבר שפשה בעורי,

לאוהל בשרי התלוי

- טרף

לצפורי החיים.

 

מסתגלת למיתרים הכחולים

הנמתחים ומתעבים

תחת יתדות ידי,

לאצבעותי המתרופפות

כשיני חלב

בפי הגורל.

 

 

מסתגלת

אלַי

מצהיבה ונסדקת

בזמן שחור לבן

- תצלום אומנותי

באלבום ההבלים.

 

ובכיו של עולל

הנשמע מרחוק

ממוטט את אחיזתי

בכושר ההסתגלות.


                                     6.5.12 

נכתב על ידי , 11/10/2015 19:31   בקטגוריות מראה מראה שעל הקיר, סיפרותי  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב ב-13/10/2015 21:27



כינוי: 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
18,214
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלי ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלי ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)