לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופוריה זמנית

שירה, פרוזה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2016

שנה טובה חברים


                            

שתהא השנה מפנקת

ופניה לַעולם מחייכות

שתהא השנה מחבקת

ומפכה מעיין של ברכות

 

שתהא השנה נהדרת

צלולה כמים חיים

ואת חיינו בּאחווה מעטרת, 

שתהא משולה לאלוהים

 

כל יכולה, נוצרת חסד, חנונה

כמותו, מפיצה אור לגויים

בוטחת, מרהיבה וזרועה

בריבוא חלומות נפלאים.

 

שתהא השנה מאושרת

שנת שגשוג וצמיחה

שתהא השנה מפארת

כל ימינו באור הזריחה.

 

שתהא שעריה פותחת

לשלווה צרופה וכמו ים

את גליה ברצף שולחת

אל חוף של עונג מושלם.

 

                                                  



נכתב על ידי , 1/10/2016 15:07   בקטגוריות שבתות וחגים, שנה טובה  
הקטע משוייך לנושא החם: שנה טובה
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב ב-2/10/2016 13:48



כינוי: 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
18,214
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלי ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלי ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)