לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופוריה זמנית

שירה, פרוזה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


9/2017

מה בסך הכל רציתי?


יש מי שהולך לבית הכנסת להתיר נדרים, אני רציתי לקיים הבטחה, ככה לסגור חובות לפני יום כיפור. זוכרים שהבטחתי להעלות תמונות נוספות של חתוכי הנייר? אז זהו שזה בשביל מי שזוכר.

אלא שהמחשב שלי השתגע. לא ידעתי אם העכבר עוור או המקלדת פסחת, אבל בשום פנים ואופן לא זכיתי לשיתוף פעולה. כל לחיצה על העכבר שלחה אותי להיסטוריה, כל נגיעה בגלגל של העכבר שנתה את התצוגה. הקשה על המקשים, הולידה אותיות נסתרות ובלתי נראות. פתיחה של חלון חדש, הכפילה אותו בלי לדעת את לוח הכפל.

לא הצלחתי להגיב לפוסט של עדה והניסיון שלי להעלות את הפוסט שלי עלה על שרטון.

כמעט התייאשתי. רגע לפני שכיביתי את המחשב ונתתי לו מנוחה מוחלטת של יממה, עשיתי כיבוי מלא והדלקתי שנית כדי לראות שהוא "הבריא". לכן לפני שהוא  שוב משתגע ובניגוד להחלטה שלי להעלות מספר תמונות של חיתוכי הנייר (אליהם התמכרתי ואלמלא שרירי הצוואר התפוסים והאצבעות המתעוותות, כלפעם שאני שוקדת על עבודה נוספת) אנסה להעלות תמונה בודדת לקיים את ההבטחה ואולי בהמשך (אמרתי אולי, לא מבטיחה) אעלה תמונות נוספות.

עד אז חתימה טובה לכולכם.

 

 

 

 

ותודה לפינטרסט שהביאני עד הלום.

ואם איכות התמונה לא משו, תאשימו את המחשב, כי רציתי תמונה באיכות טובה יותר, אבל הוא לא משת"פ.

נכתב על ידי , 29/9/2017 15:37  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב ב-1/10/2017 17:23



כינוי: 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
18,214
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלי ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלי ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)