לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופוריה זמנית

שירה, פרוזה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בין גבעות גבך


 


 


בין גבעות גבך, השתיים


ערוץ אהבתי זורם


ובין כפות ידי


נחה


מניפת רגלך


להפיח רוח


בהרים.

נכתב על ידי , 12/6/2016 08:35   בקטגוריות אהבה ויחסים  
21 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב ב-4/7/2016 19:03
 



פגישה (ריבאונד)


 

 

  


ואת יושבת מולי

ומעיניך זולגת אהבתך הנושנה

מתאדה ומתעבה

מגבשת מלח

לזרייה על פצעי המגלידים.

 

 ואני יושב מולך

ובין אישון האדמה לְבָּבַת השחקים

רוח רפאים מחוללת

את ריקוד המת

להעיר את האלוהַ הַכָּפוּת בדמיוננו.  

 

ואת יושבת מולי

ואני מולך יושב

ובינינו קברי אהבות

שגוועו.

 



 14.3.14


נכתב על ידי , 9/5/2015 13:32   בקטגוריות אני יודעת שגם אתם חושבים כמוני, ואולי זה רק נדמה, מצבים, פגישה, חצי פגישה, פעם ראשונה/ פעם אחרונה, אהבה ויחסים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב ב-23/5/2015 13:55
 




                                  23.6.12                 
                                                      



ולים



אין מנוח,



אין לו יום



וליל אין.



שב אל הגדה



כמו רומיאו



אל יוליה



שלו



להשיק את שפתיו בשפתי החול,



ללחוש לה מים



ובאדוות חרישיות להסיר



את עקבות הטומאה שעל גופה.



 



והים



בז לרוח,



לבו, לירח, גס.



שב אל הגדה



לשייף את גאוּת אהבתה  



בשפל קנאתו



עד שלהבו יקציף



ויעלה בועיות לקורבן.



 



רומיאו שוֹב ישוב



שוּב



ושוּב.



 




 






 

נכתב על ידי , 20/4/2014 12:40   בקטגוריות רומיאו ויוליה, אובססיה, פגישה, חצי פגישה, אהבה ויחסים, החוף והים  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נ*גה ב-21/4/2014 16:45
 




דפים:  
כינוי: 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
18,214
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלי ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלי ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)