לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופוריה זמנית

שירה, פרוזה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

מי הראשון להתנדב?




עכשיו שמיומנות החיתוך שלי משתפרת, אני מתכוננת לשלב הבא - ברית מילה. אשת בשורות אני, אצלי לא יראו טיפה של דם, אין מצב. (אני עוד לא יודעת איך לעשות את זה, אך משסימנתי לי מטרה והגדרתי יעדים בכוונתי גם  להשיג אותם).

אז נכון, הראייה שלי לא 6/6 ואני מקבלת עוויתות באצבעות לפעמים, רק לפעמים  ומה זה לעומת  תכנון חיתוך מוקפד, זהיר ועיצוב לעילא ולעילא? סכין כבר יש לי.  טרם החלטתי אם גם לשדרג בריתות ולסלסל את שוליהם של האיברים שיפלו לידי (תרתי משמע). 

כידוע לכם ולי, כדי לערוך בריתות, מתבקש שאהיה יהודיה חסודה ,כשרה ושומרת מצוות. אז יהודיה אני כן, כשרה? אולי אבקש שיכשירו אותי 3/4 שעה במלח גס, 

כדי לשמור מצוות, אני צריכה ללמוד את כולן.  אז חיפשתי קיצור דרך נכנסתי לוייז - לא מצאתי . אוף היהודים האלה, עד שממציאים משהו. לכן חשבתי על דילוג מעל המשוכה הזו היישר למצוות החזרת יהודים אבודים בתשובה.  כדי להוכיח שאני בדרך הנכונה בחרתי ליישם את משנתי על הפסל הניצב על המזנון , שטחתי בפניו את משנתי ובדרך פלא התרצה והסכים לחבוש כיפה מהודרת.

 הוא כבר שומר שבת כמעט כהלכתה. למה רק כמעט, תשאלו? כי לדאבוני טרם נגמל מעישון מקטרת בשבת.




נכתב על ידי , 14/10/2017 13:26   בקטגוריות הבטחות שלא ניתן לקיים, ואולי זה רק נדמה, מה שלא עושה הטבע, מי אמר אומנות ולא קבל?, נונסנס, שעמומון, תחביבים  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב ב-30/10/2017 15:18
 



בית ילדותי




היום פורסם שיר חדש/ישן שלי באתר ליריקה.

מוזמנים להגיב באתר, אשמח להארותיכם.

מצורף הקישור לאתר.

http://lyrica.org.il/blog/


נכתב על ידי , 5/3/2016 15:55   בקטגוריות זכרונות, ואולי זה רק נדמה, סיפרותי  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב ב-8/3/2016 19:30
 



אמא




רגע לפני שישרא נועל את שעריו, באתי אל הגן הקסום להתבשם ממכמניו.

ורק כדי לסבר את האוזן, עשיתי אין ספור פעמים ניסיונות להעלות את השיר, פעם אחת נעלם, פעם שניה התנדף, פעם נוספו לו תווים, פעם נקרע לו חלון. אולי הפעם...












אמא


כל
כך הרבה


רציתי
לספר לך


ולא
שחתי דבר.


גיליתי
-


זולת
ההכרה שעדיין


תוססות
בי בבואותיך


באותן
סצנות שאין להן סוף,


ידך
עודה מלטפת


את
מצפוני.


 




23.2.13




 


 


נכתב על ידי , 14/6/2015 18:27   בקטגוריות אני יודעת שגם אתם חושבים כמוני, הכל נשאר במשפחה, ואולי זה רק נדמה, ילדים, מצבים, פרספקטיבה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב ב-3/7/2015 11:18
 




דפים:  
כינוי: 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
18,214
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלי ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלי ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)