לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופוריה זמנית

שירה, פרוזה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .


נהוג אצלנו בעבודה שבכל מסיבת פרידה אני כותבת מילים ללחן של שיר מוכר ושרה. 

מודה, יש קושי עצום להתאים מילים ללחן קיים, אבל אני אוהבת אתגרים. גם להעלות את הקישור לכאן היה לא פשוט. 

אז הסתגרתי באמבטיה, כי זה החדר הכי אטום בבית, עם המחשב הנייד והטאבלט, דפי המילים שכתבתי וכוונות טובות.

לא לקחתי בחשבון שעל פי הפלייבק צריך לשיר תחילה שני בתים ופזמון ולאחר מכן הפזמון החוזר מתנגן לאחר בית אחד בלבד, כך שנאלצתי לאלתר. 

תשאלו: למה לא לקחת בחשבון? או, כי לא הקשבתי לפלייבק לפני שכתבתי את המילים וטעיתי לחשוב שהשיר בנוי משני בתים ופזמון וחוזר חלילה. 

התכנית הייתה להצטלם בוידאו, אבל אז היה צורך בגיוס הבן, להתלבש ולהתאפר. להקליט אודיו אפשר גם לבד ועם פיג'מה, לכן הפיג'מה לקחה בגדול.

תוך כדי הקלטה נאלצתי לערוך שינויים.

האם ראוי להשמיע את זה לבעלת השמחה? (לצערי לא אוכל להשתתף במסיבה, בגלל שאחרי חופשת הסמסטר אני לא רוצה להבריז מהלימודים).

 

עד ליום שני אני צריכה להעביר את החומר, תיהיו כנים ונחמדים, האם השיר ראוי? תהיו גם סלחנים כי אני מצוננת ולא מצליחה לדייק.

אז אחרי שז...תי לכם את המוח מצרפת לכם את המילים והקישור.

 

פרידה מחוה - להאזנה הקישו כאן

 

חלפו עשרים שנה

נו טוב, שלושים ושבע

בעבורך היינו

כמו עוגן - בית קבע

חשבנו שאולי

דחקנו בך מדי

לפרוש כנף

 

את הרי אבית

מלוא  הכוס לגמוע

בכל תחום וַענף

התווית הכי גבוה

וגם כיוונת לִכְלַל

של ערך ומשקל

שבקיום.

 

פז':     נכנענו, עסק ביש

 הדרך הנצחת

ההשלמה באין מנוס

ולהודות גם כן

שבַּשפ"ח פורחת

קבוצת עולי ימים שמצוותם עמדות לתפוס            

 

 

את נפש האדם

מאז שאת בוגרת

התנהגות הפרט

בודקת או חוקרת

הצורך הוא בסיסי

ברור שתנסי

גם להתמיד

 

פז': להכניע כל גביש

הרי את מתכוונת

על כן פרשת לגמלאות

לְפֶּסל הפסלים

שאת עוד מתכננת

צפויים לרוב נסים ונפלאות

 

אך  מלווֶה אותך

אזמל בדרך קבע

אוחזת במכחול

נותנת דרור לצבע

בפרק שפתחת

אסור וגם מותר

פורצים גבולות

            פז': נכנענו עסק ביש...

                   

 

אולי עשרים שנה

שאת כבר מפסלת

בברונזה, עץ, חֵמָר

ואת אינך בוחלת

גם בעיסת נייר

או בבצק סוכר

הכל אפשר.

           

 

נכתב על ידי , 19/2/2016 20:49   בקטגוריות פרגון, זה כל הסיפור, ברכות, עבודה  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב ב-22/2/2016 09:11
 




                             30.8.13

שתהא השנה מפנקת

ופניה לַעולם מחייכות

שתהא השנה מחבקת

כשפִּיהָ מלא בברכות

 

שתהא השנה נהדרת

צלולה כמים חיים

אושר בַּרעוּת מעטרת, 

שתהא השנה אלוהים

 

כל יכול, נוצר חסד, חנון

כמוהו רחומה לטועים

שקטה, מרהיבה וזרועה

בריבוא חלומות נפלאים.

 

שתהא השנה מבשרת

הצלחות שגשוג וצמיחה

שתהא השנה מפארת

כל ימינו באור הזריחה.

 

שתהא שעריה פותחת

לשלווה צרופה וכמו ים

את גליה ברצף שולחת

אל חוף של עונג מושלם.

 

 

 

נכתב על ידי , 30/8/2013 14:18   בקטגוריות שנה טובה, ברכות, התחלות חדשות.  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב ב-7/9/2013 10:01
 



כינוי: 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
18,214
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלי ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלי ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)