לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופוריה זמנית

שירה, פרוזה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

יש עוד


 

מתבקש כבר שאתקדם הלאה, לא לעולם פינטרסט אז צילמתי משהו וחתכתי, מה להגיד לכם? יצא לא משו...

לכן קבלתי החלטה שאצייר בעצמי, אלא שפינטרסט (די ניג'זים חייבת להודות) דופקים נוק, נוק, בדלת המיילים, מתפרצים לדלת פתוחה ועוד חבילת הודעות מכה עיני בסנוורים. הם כבר מזהים את טעמי האישי ולא מפסיקים להטריד.יתכן שאני המוטרדת המושלמת, הרי אני לא שמה לזה סוף, על אף הזמן היקר שנגזל ממני. 

בין מיליוני התמונות (החוזרות על עצמן) מוצאת אובייקט לטעמי, משנסת מתניי, משחררת אצבעות, בוחרת נייר, סכין ומניחה על הלוח. משם הדרך ארוכה לפעמים סזיפית ולפעמים פחות (ולכן גם הפחות מהנה).

זנחתי לעת עתה את הקנבס והשמן, אפילו המילים המרקדות לי בראש מוצאות דרכן רק לדף טיוטות במחשב וכל כולי מקדישה לאהבה החדשה ששמה paper cut.

זה יעבור, אני יודעת, כי כמה אפשר?




 






 






 

כמובן שיש עוד, לא יכולה להעלות את כולן...

נכתב על ידי , 7/10/2017 15:35   בקטגוריות אובססיה, תחביבים, נייר  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב ב-10/10/2017 07:42
 




                                  23.6.12                 
                                                      



ולים



אין מנוח,



אין לו יום



וליל אין.



שב אל הגדה



כמו רומיאו



אל יוליה



שלו



להשיק את שפתיו בשפתי החול,



ללחוש לה מים



ובאדוות חרישיות להסיר



את עקבות הטומאה שעל גופה.



 



והים



בז לרוח,



לבו, לירח, גס.



שב אל הגדה



לשייף את גאוּת אהבתה  



בשפל קנאתו



עד שלהבו יקציף



ויעלה בועיות לקורבן.



 



רומיאו שוֹב ישוב



שוּב



ושוּב.



 




 






 

נכתב על ידי , 20/4/2014 12:40   בקטגוריות רומיאו ויוליה, אובססיה, פגישה, חצי פגישה, אהבה ויחסים, החוף והים  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נ*גה ב-21/4/2014 16:45
 



כינוי: 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
18,214
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלי ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלי ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)