לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופוריה זמנית

שירה, פרוזה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

בית ילדותי




היום פורסם שיר חדש/ישן שלי באתר ליריקה.

מוזמנים להגיב באתר, אשמח להארותיכם.

מצורף הקישור לאתר.

http://lyrica.org.il/blog/


נכתב על ידי , 5/3/2016 15:55   בקטגוריות זכרונות, ואולי זה רק נדמה, סיפרותי  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב ב-8/3/2016 19:30
 



טעם החול


 

                                               

את טעם החול

והריח,

מגעו המעודן של אבק

המדגדג בקצות הנחיריים

כאבקה טהורה של טבק

זוכרת כאילו אתמול

איך

נטחן לקמח עד דק

ובחיך עַרַב לי הטעם

לְפִי נעם כממתק.

 

אולי כי מן העפר

ואליו...

 

 

                                     15.11.1990

 

נכתב על ידי , 24/1/2011 19:06   בקטגוריות זכרונות, ילדים  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב ב-19/2/2011 15:48
 



ועתה קר


 

 

 

 

                                

פשטתי את מעיל

הזיכרונות

המעיק

 

עתה תוכלו לגשש אחר

שורות חוטי ערב              

לנבור בכיסיו                

הנסתרים.                    

ולמשש את התכים הכמוסים

שהכלבתי עד אמש.

 

- - - ועתה קר.

 

 

נכתב על ידי , 12/1/2010 18:50   בקטגוריות זכרונות, מצבים, סיפרותי  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שדות ב-29/1/2010 22:33
 




דפים:  
כינוי: 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
18,214
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלי ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלי ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)