לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופוריה זמנית

שירה, פרוזה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

ליריקה


 

http://lyrica.org.il/blog/

 

מצורף הקישור לאתר ליריקה וכמו בריטואל קבוע, אני אשמח אם תכנסו ותגיבו לשיר שלי שפורסם היום.

 

לבקשת נ*גה מצרפת לכאן את השיר, אך אשמח לתגובות באתר. 

דו־ערכית / רחל בכר

 

אוֹהֶבֶת אוֹתָךְ, מִטָּתִי.

אֶת שְׁדֵי הַפְּלוּמָה

הַמְלֵאִים

הָעוֹטְפִים אוֹתִי בְּנֶחָמָה.

אֶת בְּצִיר הַחֲלוֹמוֹת

שֶׁהִבְשִׁילוּ

בִּכְרָמַיִךְ.

 

שׂוֹנֵאת אוֹתָךְ, מִטָּתִי

אַתְּ הַמָּצוֹר

הַמְכַתֵּר וּמַרְעִיב

מַכְנִיעַ בִּשְׂמִיכָה.

וְהֵדִי שֶׁאֵינוֹ מוֹצֵא עַצְמוֹ

מִתְחַפֵּשׂ לַחֲלוֹם בַּלָּהוֹת.

 

אוֹהֶבֶת, שׂוֹנֵאת

שׂוֹנֵאת, אוֹהֶבֶת,

אוֹתָךְ

הָעוֹשָׂה חֶסֶד,

הַמְכַזֶּבֶת

וּצְרוּרָה

אֵלַי בַּעֲבוֹתוֹת.

 

 

נכתב על ידי , 6/8/2016 10:46   בקטגוריות כרים, סדינים ומה שביניהם, פואטיקה, רגע לפני השינה, סיפרותי  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב ב-9/9/2016 10:56
 



ספר שלי שיצא לאור מתחילת שבוע הבא בחנויות הספרים - רוצו לקנות (בבקשה)


נכתב על ידי , 12/8/2007 14:37   בקטגוריות קצת נחת, רגע לפני השינה, סיפרותי, ילדים  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב ב-13/8/2007 14:02
 



תנומה


  

                                                ‏03.06.2007

 

 

 

 

נפשי משוטטת

בסבך

אנה ואנה

נבלעת

במרחבי שְׁחור

שיר ערש מהומהם

עד אובדן

זהותה

 

תוואי מתעקל

משקיף אל חלום

 

גאולה!

 

נכתב על ידי , 6/6/2007 20:11   בקטגוריות רגע לפני השינה, סיפרותי  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב ב-21/6/2007 19:21
 



כינוי: 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
18,214
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלי ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלי ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)