לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אופוריה זמנית

שירה, פרוזה


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

שקט



אחרי אין ספור עיכובים שהמחשב שלי הערים  עלי (מעניין למה) משתפת אתכם בשיר שלי שכתבתי ושסוף, סוף נולד.
ההפקה באדיבותו של מיכאל פז (כן, כן אבא של עודד פז) הלחן - חני דינור וביצוע נחמה בוט.
השיר הוא אחד מהשירים שהתפרסמו בספרי "שיר תלוי על קולב".
אתם מוזמנים לבקר ולהשמיע את דעתכם הכנה.
  
-
שקט
שקט
משוך
כמיתר
בין רקותי,
ועיני
התלויות
ככבסים שיבשו
התנופפו ברוח
חסרות דאגה.
שפתיים
נשקו
דומם
זו לזו,
טעמה
של שלוה
מתוקה.

נכתב על ידי , 8/11/2014 07:24   בקטגוריות התחלות חדשות., חדשות אישיות, חלומות, מותר גם להשוויץ, פואטיקה, סיפרותי  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב ב-9/11/2014 18:12
 



טוב נו...


 

 

רציתי, התחרטתי, אבל החלטתי שאם כבר הצטלמתי אז כדאי שאשתף.

בלאו הכי הבעל והילדים העלו לפייסבוק (לי אין) אז מי אני שאלחם במדיה?

 

נכתב על ידי , 17/1/2014 14:46   בקטגוריות חשיפה, חדשות אישיות, יש חדש, מותר גם להשוויץ  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב ב-9/3/2014 17:43
 



יגעת ומצאת - תאמין


 

נו שוין, היום הזכירו את שמי בנשימה אחת עם תחזית מזג האוויר.

העילה - השיר שלי "תחזית" שמופיע בספרי החדש "שיר תלוי על קולב"

למעוניינים ניתן להזמינו בחנויות הספרים וברשתות סטימצקי וצומת ספרים.

האמת - התרגשתי אבל לא יכולתי לשמוע אותו בזמן אמת כיוון שנאלצתי לצאת לעבודה. אינני עושה לעצמי הנחות וגם יודעת לדחות סיפוקים.

לכן צפיתי בקטע המוקלט מראש, רק אחה"צ.

מותר לגלות שקצת התרגשתי? כי אם אסור אז אני לא אגלה.

 

לצפייה לחצו כאן

נכתב על ידי , 22/4/2013 21:08   בקטגוריות חדשות אישיות, מותר גם להשוויץ, קצת נחת, סיפרותי, יגעת ומצאת  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של שלי ב ב-7/6/2013 15:59
 




דפים:  
כינוי: 




הבלוגים הקבועים שלי
קוראים אותי
18,214
הבלוג משוייך לקטגוריות: יצירתיות , פילוסופיית חיים , שירה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשלי ב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שלי ב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)