לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  סילביה במפר

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

פנטזיות על סקס 2 - תחרות כתיבה


אני לא יודעת איך אתה נראה. לאורך כל הדרך הקפדת לשמור שלא אדע. אני מרגישה אותך נצמד אלי מאחור, מסיט את השיער מן העורף, לוחש בקול מחוספס "אז את רוצה מנוי פרו, הא?"

אתה תופס את שערי באגרוף הדוק כשאני מהנהנת. יש בך איזשהו להט לא מוכר ורצון לבדוק עד כמה רחוק תגיע איתי, כמה כנועה אני יכולה להיות.

אני הזונה שלך. זונה של מנויי פרו. אתה יכול לעשות בי כל מה שתרצה עכשיו.

 

אתה חומד את הגוף שלי בכפות ידיים גדולות, מעל הבגדים אני יכולה לחוש בהלמות הלב שלך. אני יודעת שיש לי את הכוח לשלוט בעונג שלך, יודעת שלך יש את הכוח להכאיב לי עד כמה שתרצה.

 

שומעת רוכסן נפתח, המכנסיים שלי נמשכות מטה בתנועה חדה, התחתונים מוסטים הצידה.

אתה מכניס אצבע אחת, מוציא מעט, ובתנועה חדה מכניס את כל כף היד.

אני גונחת. קשה לי לעמוד. אתה מרים אותי על האגרוף שלך ואני מתפתלת לקראת אורגזמה מטורפת.

***

מצאתי את זה כאן.

150 מילים בדיוק.

 

סיל.

נכתב על ידי סילביה במפר , 6/6/2006 20:54  
39 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,835
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסילביה במפר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סילביה במפר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)