לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  סילביה במפר

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2006

חובה לכתוב משהו בשדה הקטע


רק כדי לעדכן את הריבועון הקטן שאומר "שלח לי תגובות והפניות במייל".

אז זהו.

 

בעצם, אם אני כבר כותבת (ובשעות אלה זה די קשה לי), אז למה לא לכתוב משהו בעל משמעות?

3 דקות אחר כך - בוהה במסך, ומשהו משמעותי לכתיבה - אין.

מכריחה את עצמי לחשוב עוד קצת.

עושה הפסקה קצרה לשחק ב - gold miner.

נאדה.

אני אלך להכין לי כוס תה. אולי אחר כך יהיה לי מה לכתוב.

במחשבה שניה, רוב הסיכויים שגם אחר כך לא יהיה לי מה לכתוב. אז אני אלך להכין את כוס התה הזאת (עם חלב, 2 סוכר בבקשה).

שבת שלום.

 

סיל.

נכתב על ידי סילביה במפר , 10/6/2006 11:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



6,835
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 30 פלוס , משפחתי וחיות אחרות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסילביה במפר אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סילביה במפר ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)