לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


When Will My Reflection Show Who I am Inside

כינוי:  טיפ-טיפה מוזרה

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

דרך להתחיל את השנה


עם כל ברכה מגיעה צרה... כנראה.
אחרי סופ"ש כלכך מושל איתם חבר שלהם הולך ומתאבד.
גרם לי לחשוב הרבה על עצמי, על איך שפעם רציתי שידעו צער כזה על נפילה שלי.....
כואב לי ואפילו לא הכרתי אותו.
בוכה כלכך....
מסכנים, הם יתגברו עם הזמן אבל קשה...



מכירים את המשפט: "I love you so much, it hurts"?
ככה זה עם אור,
אני כלכך אוהבת אותו אני אפילו בשוק מעצמי וכואב לי שאני לא יכולה לראות אותו, עכשיו!!!!! מידי!
בא לי לחבק אותו כלכך חזק, לנחם אותו, שהוא יגרום לי להרגיש יותר טוב.
אני בוכה רק מלחשוב על זה.


הרבה דברים קרו בזמן הקצר שעבר....
נתגבר. יהיה טוב. הכל מסתדר!!!


אוהבת,
אני ועצמי
נכתב על ידי טיפ-טיפה מוזרה , 17/9/2007 18:07  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





504
הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לטיפ-טיפה מוזרה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על טיפ-טיפה מוזרה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)