לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  broken * soul

בת: 34

ICQ: 335957106 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008


התגייסת ב-11.3.08     =]

 

אני עכשיו בטירונות מקוצרת של שבועיים וחצי... אני עושה את הטירונות במתקנים של בה"ד 10 בצריפין וממש כיף שם... יש אחלה בנות והמפקדים ממש נחמדים... אה! והחופ"ל שלנו כזה מצחיק.... חחחח

תכלס כיף בצבא... חוץ מהעובדה שנקעתי את שתי הרגליים שלי על היום הראשון (במסדר של הסמל.... - אוי איזה עיניים....) ולאף אחד לא היה אכפת אז לא נתנו לי את הטיפול הרפואי שהייתי צריכה והכריחו אותי להתאמץ על הרגליים ובגלל זה המצב החמיר עד כדי כך שזה הגיע למצב שלא יכולתי לדרוך עליהן יותר ובכיתי יום שלם מרוב כאבים... בסופו של דבר פינו אותי למיון באמבולנס בלילה... (תודה רבה שלומי! אתה נשמה!!)

עכשיו אסור לי לדרוך על הרגליים.... לא לעמוד, לא ללכת ולא לרוץ... וכל המפקדים שלי כולל את המ"מ ואת הסמל יכולים לקפוץ לי!! אני לא סתם התלוננתי ובכיתי... והאורטופד המומחה אמר את זה! אז קפצו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אתם כולכם יכולים לשבת על קקטוס!!!!!!

 למ"כית שלי קוראים שיר וכולם שם קוראים לה אנג'לינה ג'ולי... חחחח (יש לה שפתיים) ויש לנו מפקד אחד מזה חמוד שקוראים לו יבגני.... אבל הוא לא נראה ולא נשמע כמו יבגני וזה היה כ"כ מצחיק לשמוע שקוראים לו יבגני... חח ויש לנו מפקד גלבה... שזה בכלל מצחיק! אני לא מסוגלת לבטא את השם שלו... אני מרגישה שאני מקללת אותו....חחח זה כמו להגיד "לך מפה יא גלב אחד!" חחח

וזהו! עכשיו אני אמורה לעבור טירונות בישיבה שזה לא כזה כיף אבל אסתדר... והסמל יכול לקפוץ לי אם זה מפריע לו שאני נאלצת לשבת במסדרים שלו.... :P

 

יאללה.... צ'או אמורס!!!!!!!

ג'ו

 

 

נכתב על ידי broken * soul , 22/3/2008 11:27  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלדר ב-3/8/2008 17:34
 





4,226

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לbroken * soul אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על broken * soul ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)