לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

. I W r i t e S i n s N o t T r a g e d i e s.



Avatarכינוי:  .ג'וני.

בת: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2010

מה קורה?


 

מה לעזאזל הולך פה?

אני בדיוק באותה נקודה מלפני שנה ו5 חודשים

תקועה בין שניים

לא רוצההההה

אלוהים מזה הסימנים האלה שאתה מביא לי?

הם לא ברורים!!!

תעשה שזה יהיה לי ברור!!!!!!

אני עדין אוהבת אותו?

אני סתם נהנהת לדבר עם השני כי יש קליק וזה זורם השיחות?

מה עשית לי?!

מה עשיתי?!

למה?

אוףףףףףףףף

באלי לבכות

אני בוכה חח.

 

 

 

בדיוק הדילמה של לפני שנה ו5 חודשים

לא באלי

לא באלי

לא באליייייייייייייי

נכתב על ידי .ג'וני. , 18/5/2010 03:16  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל.ג'וני. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על .ג'וני. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)