לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

how to stay alive


take me down to hell

Avatarכינוי: 

בת: 29

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

טוקיו הוטל הסיפור האמיתי...




הייפ,משעמם לי אז החלטתי לכתוןב סיפור על טוקיו הוטל...

 

הסיפור של טוקיו הוטל

טום פתח את דלת חדרו ונדהם לראות את ביל לבוש בשמלה ורודה פירחונית שאיפור מרוח על פניו והוא צורח צרחה נשית במיוחד,"אאאה צא כבר"הוא צרח בנשיות בגרמנית מתוסכלת...."למה מה תעשה לי?"תום שאל ופתח את הארון שהיה מלא בשימלות ורודות,הוא משך אחת ולבש אותה והם התחילו לרקוד ביחד למשמע מוזיקה ממחזמר הומואי כל שהוא פניהם התקרבו והם החלו להתנשק בנשיקה רטובה בעוד הדלת נפתחה והם פצחו בצרחה נשית במיוחד אלה היו מליון איתונעים שהחליטו לצלם את אירוע צפוי זה...

"אההה" צרח ביל כאשר הוא התעורר מהחלום בעוד תום מחבק אותו ומנשק את פניו..וככה הם החליטו לכתוב את השיר המטומטם מונסון,בבוקר כולם יצאו מהבית וביל החליט לבשל הוא לבש שימלה ורודה עם פרחים ירוקים וצהובים סינר צהוב עם פרחים כחולים וכפפות בישול תואמות הוא החליט לאפות עוגה,הוא שם לתוך כערה ביצים וחלב ועוד משו מוזר,והתחיל לערבב תוח כדאי שהוא רוקד ריקוד עם גרמני ושר שירים של אבבא לפתע נכנסנו כל חברי הלהקה והצטרפו אליו הם החלו לשיר שירים של אבבא ולפצוח בריקוד עם גרמני "OMG" ביל צרח בנשיות והריח את ניחוח העוגה הנשרפת,הם החלו לבכות ולכתוב שיר,מליון מעריצות קטנות וטיפשות מישראאבלוג פרצו לביתם והחלו לזיין את ביל "דיי תפסיקו" טום צרח בנשיות והתחיל לבכות ולהציף את הבית ואז כל המעריצות של ישרא מתו יחד עם טוקיו הוטל...

 

נכתב על ידי , 24/8/2008 09:35  
1947 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של fqsVyOeQMY ב-27/11/2014 03:10
 



חזרה ללימודים:|+עיצוב חדש?!


היי,סוף סוף יש לי עיצוב חדש....

זה לא ממש עיצוב,אבל למי אכפת?!

אתמול ראיתי כל מיני יומנים ומצאתי יומן שממש אהבתי שאני כנראה יקנה...

לא יודעת אבל אני ממש אוהבת את כל הקטע הזה של סוף

החופש שאשכרה מתגעגעים אכשהוא לביצפר ואז קונים את כל הדברים

ומגיע היום הראשון ואז מתבאסים אחרי יומיים בערך....

כמעט כל חופש אני חושבת כזה יואו השנה אני יתחיל ללמוד ותמיד אחרי פחות משבוע

אני ישנה בכל השיעורים ונכשלת בכל המבחנים:\

רשימת מטרות לבית ספר השנה:

  • לנסות להשתפר בלימודים
  • להיות ערה בשיעורים
  • לנסות לעבור ליוהנה
  • למצוא אנשים נורמלים ולא פאקצים...

זה דיי באסה לצפות ליום הראשון של לימודים שכל מה שקורה זה חבורת קופפים ערסים

מלא פרחות כמה אימוןאים בודדים ומורות טיפשות שצורחות כל הזמן..

טוב נקווה שאולי השנה זה לא יהיה ככה (יה רייט)

Glen Hansard - Falling Slowly Lyrics

 I don't know you

 But I want you

 All the more for that

 Words fall through me

 And always fool me

 And I can't react

 And games that never amount

 To more than they're meant

 Will play themselves out

 

Take this sinking boat and point it home

 We've still got time

Raise your hopeful voice you have a choice

 You've made it now

 

Falling slowly, eyes that know me

 And I can't go back

 Moods that take me and erase me

 And I'm painted black

 You have suffered enough

 And warred with yourself It's

 time that you won

 

 Take this sinking boat and point it home

 We've still got time

 Raise your hopeful voice you had a choice

 You've made it now

 

Take this sinking boat and point it home

 We've still got time

 Raise your hopeful voice you had a choice

 You've made it now

 Falling slowly sing your melody

 I'll sing along  

שאלון שלקחתי מטוביXD

היי: היי

מה שלומך? הכל חרא

אתה שמח ליפתור את השאלון הזה?נאמ..לא

כמה ילדים יש לך כרגע?0

למה?כי אני שונאת ילדים

למה?הם מעצבנים

למה?הם תוקעים אצבעות באף

למה?מאיפו לי תשאל אותם...

למה?כי אני לא יודעת!

למה?כי הם יודעים!!

למה?כי הם דוחפים אצבעות לאף

למה?כובע

למה?כי חם

למה?כי השמש טיפשה

למה?כי היא חמה

למה?כי אני יזיין אותה

למה?היא סקסית

למה?היא צהובה

למה?כי חרבן עלייה אפרוח

למה?לא מצא שרותים

למה?אין כאלה על השמש והירח רחוק

אני חופרת?יאפ

למה?ככה

חה חה...סתם...אז...בא לפה הרבה?אמ..כן?!!

למה?זה הבלוג שלי

למה?כי משעממם

למה לאמה למה?כלב

מה היית ושה עם טינה טאקילה באה עליך עכשיו?מזיינת אותה

למה?משעממם לי

ואם הארי פוטר היה בא?דוחפת לו ינשוף לתחת

ומה עם ביל?מי זה?!

למה?כי מיזה?!

למה?ככה

למה?כוסעמק

למה את עונה על שאלות ה"למה?" ?כי משעמם

למה?כי אין לי מה לעשות

יש לך מושג מי אני?טובי

למה?כי היא כתבה אותך

למה?כי שיעמם לה

ואם אני אוסיף עוד שאלת "למה?" מה תענה?לך זדיין

למה?כוסבתא שלך

למה?כי ככה

בן כמה אתה?13 וחצי

אתה בן?לא

אתה בת?יאפ

OMG תיסתכל שמאלה! :

הסתכלת?לא...

למה?אני לא יודעת מה זה שמאל ומזה ימין

אתה יודע שאולי סליפנוט יבואו לבקר בארץ?באמת??ייאיי

אתה תלך להופעה?אמ..כןן!!!

למה?כי הם אחת הלהקות!

למה?כי הם יודעים לנגן ולשיר...

ואם תרשה לי לומר - למה?לך זדיין

נכון שאני ממש חופרת?כן

איך קוראים לך?מאני

אתה יודע שיש לך שם יפה?זה לא

למה?ככה

אני רצינית זה שם יפה:תהנה

רוצה לעזור לי בפינוי הרהיטים מהחדר שלי?לא....

למה?כי זה כבד

למה?כי זה גדול וכבד

למה אני כל הזמן שואלת אותך "למה?"? :כי משעמם לך

מה השעה עכשיו?16:09

ואם פיל יבוא ויזווג אותך עכשיו בתחת?שיהנה

למה? כי אסור להרוג חיות 

מה היית עושה אם סמארה וקאקיקו היו מתחתנות ולא מזמינות אותך לחתונה?בוכה ומתאבדת

ואם הן כן היו?הייתי באה

למה?כי הם סקסיות 

ומה היה קורה אם אני הייתי באה ושואלת אותך אם אתה רוצה להיתחתן איתי?יושבת בשקט ושורקת....

ואם הייתי נותנת לך ליומולדת חרא בקוספא,היית שמח (הרי השקעתי הרבה מאמץ בלהכין את המתנה)?הייתי מביאה את זה למכאל ואומרת לו שזה קקי קנדי

מה דעתך על ההיתחממות הגלובאלית?שזה חרא

למה?ככה למה?למה??למה?

ומה דעתך על בריטני ספירס?טיפשה

ועל אחותה הקטנה?גם

למה?כי היא שרמוטה

למה?רראר

לאמה?חתול

למה?סבתא

כלב?עכבר

האם השאלה הקודמת היתה טיפשית?כן

למה?ככה

רוצה שוקולד?לא..

חה חה חבל אכלתי הכל :בתיאבון :|

אוי,בובספוג אמר לי כרגע הוא מעוניין לצאת איתך. האם תסכים?כן

למה?כי הוא מגניב

ומה יקרה אם לא תסכים?העולם ימות מהצפה קליניתת....

מה אתה חושב על גיא פינס?טיפש

ומה אתה חושב על השם שלו?ייאיי פינס

רוצה לישון?לא

למה?לא עייף

אם היית קני מה היית עושה?אני קארטמן

למה?כי אני שמנה

ואם היית קארטמן?אני קארטמן

למה?כי ככה

ואם היית לינדזי לוהן?לוקחת סמים

ואם היית אחמד?מפוצצת את כל המזרח התיכון

ואם היית ג'ף?משתכרת

ואם היית אתה?עונה על השאלון?!

ואם לא היית עונה על השאלון עכשיו?מסדרת את החדר:(

ואם היית עכשיו במקומי,מה הייתה השאלה הבאה?לא הייתה הייתי פורשת מזמן

למה?עצלן

למה?ככה

למה?אין מה לעשות ככה אני

רוצה לסיים את השאלון?כן

למה?חופר!!!

אפשר חיבוק?יאפ

למה?ככה

אני אוהבת אותך:ייאיי....

חה חה סתם!:אוף....

האם קוראים לך קרינה?לא

למה?ככה

האם קוראים לך איתן?לא

למה?ככה

האם קוראים לך רומן?לא

למה?ככה

האם קוראים לך בגדב'ךלכםףלכףךתה?לא

למה?ארוך..

האם קוראים לך בוגדן?לא

למה?ככה

האם אני טיפשה?כן

למה?כולם טיפשים

אני כן טיפשה! :לא אמרתי שלא

אוקי..אני חושבת שחפרתי...:וואלה...

ניתראה מחר?שיהיה

ביי:ביי

חה חה סתם עבדתי עלייך!:או....

חחח סתם יאללה הלכתי ליראות בליץ'..ביי:ביי

 

 

טוב,אני עפתי ביי..

XD

נכתב על ידי , 19/8/2008 15:07  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מאניצ'קה XD ב-26/8/2008 20:54
 



קצת תמונות בגלל השיעמום..


הייפ,דיי משעמם לי ויש לי ג'ט לג,אז לא ישנתי מהטיסה שהייתה לפני יומים בערך...,ישנתי אולי חצי שעה....

שסוניה הייתה אצלי ואז קמתי ולא הצלחתי לישון,אוף איזה באסה כ'ט לג מעפן..

טוב בנתיים אני ישים כמה תמונות

בת דודה שלי צוחקת בטירוף בפארק,ולא ממש רואים אבל יש שם מלא אווזים..

זה דיי מטושטש אבל אני מחקה את אחותי,כי כל שנייה שיש מצלמה היא עושה פוזות...

שוב בפארק,מצאנו שם אגם מטורף,עם מלא ברווזים וברווזים ואווזים משהו מהמם..

אני שוב פעם בפארק,היה שם בדרך משהו מגניב כזה...



סתם כדאי לגרות אותכם,אכלנו את זה בתחנה של הסאב ווי והיה טעים בטרוף...




אני וחייל כזה בקוויבק



מקום מטורף האטווה אבל לא רואים טוב כי איזה קנדי לא ידע לצלם

טוב,אני מתה מעייפות,לישון?לא בטוח קורה ננסה...

ביי

נכתב על ידי , 16/8/2008 00:19  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-30/8/2008 19:59
 



לדף הבא
דפים:  

6,658

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למאניצ'קה XD אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מאניצ'קה XD ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)