לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

השדים באים בלילה...




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2009

כשאשכולית נופלת מהעץ


הרגע הזה שהיא תלויה באויר,

על חוט השערה,

כל כך נאחזת שלא ליפול,

אבל היא יודעת שזה הגורל שלה,ליפול.

זה הגורל המר שלה.

הגורל המתוק שלה הוא להגיע ליעוד שלה,

להיאכל.

להוציא את כל הטוב שבה

וכך לספק את כל הטוב שבה,

להפיץ אותו לעולם.

 

אחרי שהיא נופלת

היא שואלת את עצמה מה עכשיו?

היא מתחילה להביט סביבה.

בהתחלה היא רואה את הדברים הגדולים.

הכל גדול.

לאט לאט היא רואה את הפרטים הקטנים.

יותר ויותר.

לאט לאט היא מגלה עזרים בסביבה.

עזרים שיכולים רק לעזור לה.

היא יכולה לנסות להיות הכי יפה בעולם

ולקוות שמישהו יבוא ויאכל אותה,

שהוא יבחין בכל היופי הזה,העסיסיות.

ויאכל אותה.

 

ככל שהיא תחיה יותר,

זה לא יעשה עימה חסד.

אם הגורל יחליט להתאכזר אליה.

מה יקרה אם אף אחד לא יבחין ביופי שלה,

יפספסו אותו בדרך,בטעות.

כי היא באמת מיוחדת האשכולית הזאת,

היא לא כמו כל האשכוליות על העץ.

אם זה יקרה,בסוף יאכלו אותה הנמלים.

גם זה סוג של יעוד,רק בחלקים קטנים.

 

מה שבטוח,האשכולית תמיד תהיה עם חיוך על הפנים.

היא תמיד תזהר,ותתן סיפוק לסביבה,גם אם זה הנמלים.

היא תמיד תהיה הכי מיוחדת,הכי עסיסית והכי טעימה ויפה.

 

 

שלכם,

 

       בובית האשכולית =)

נכתב על ידי #bobit# , 27/1/2009 00:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



טירוף.


עוברת עלי תקופה מאוד תוססת.

תמיד קורה משהו.

גם לא כתבתי הרבה זמן כי פשוט לא הצלחתי.

עכשיו פתאום אני כותבת וזה יוצא ממני בלי הפסקה.

המון זמן שלא נחתה עלי המוזה.

כל התקופה הזאת כתבתי במחברת,באופן גלוי יותר.

שמות,הצבת יעדים לטווח הקצר והארוך.

אני עוד אמשיך לכתוב במחברת ואקווה למוזה לעיתים קרובות יותר

(כי דקל ממש אוהב לקרוא פה והעיר לי שהוא מתבאס שאני לא כותבת)


אפשר לומר שחיי האהבה שלי פורחים אבל יהיה נכון יותר לומר שתקופת הרווקות שלי פורחת.

אז מה היה לנו?

חבר של חודש.

נשיקה עם שני בחורים שונים בהפרש של 5 שניות.

חבר של שבועיים.

 

האמת שאני לא באמת קוראת לזה "חבר".

אני לא יודעת איך לקרוא לזה כי זה כן היה מוצהר ובפומבי אבל זה היה לתקופה כ"כ קצרה ואני בכלל לא קראתי לזה "חבר" אבל הם קראו לי "חברה" אז זרמתי עם זה...

 

וכמעט שכחתי את זה שהשכן שלי הציע לי סטוץ (הוא סוג של ערס לייט בן 33),זוג הציע לי שלישייה ולסבית המרחה עלי.

אכן תקופה פורייה.


הגעתי לכמה מסקנות בתקופה האחרונה:

*גיליתי שבחורים הם פחדנים.

*גיליתי שאני צריכה לסמוך על עצמי יותר.

*הבנתי שאני צריכה להפסיק לצאת עם אנשים מסוימים.

 

ועוד כל מיני דברים שאני לא יודעת כרגע איך לבטא אותם....


אני מתחילה ללמוד במרץ.

תואר ראשון פסיכולוגיה באוניברסיטה הפתוחה.

אני ממש רוצה להצליח ואולי גם למצוא איזה מישהו נורמלי על הדרך...

 

שלכם,

 

        בת-אל

 

***עריכה***

ניזכרתי שנתנו לי כמה מחמאות ממש מגניבות בזמן האחרון:

1.שאני מוארת.

2.שאני ניראת שלווה.

3.שמרגישים את האנרגיות שלי.

4.שאני הבחורה היחידה ששמעו עליה רק דברים טובים.

 

עכשיו אני מרגישה שחצנית אבל יודעים מה?לא איכפת לי,מגיע לי לפרגן לעצמי מדי פעם...

נכתב על ידי #bobit# , 12/1/2009 00:09  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  #bobit#

בת: 34

ICQ: 302856713 




5,335
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל#bobit# אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על #bobit# ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)