לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני אתם והחיים...מקווה שתהנו..

Avatarכינוי: 

בן: 32

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2008

מחר תזרח שמש חדשה, טובה יותר!


וואו, קרה הרבה מאז שכתבתי לכם פעם אחרונה..כלכך הרבה השתנה..

 

הכל הסתדר לי, עם כולם....עכשיו הכל הרבה יותר טוב....אני שמח שזה מאחורי..

 

הנה משהו שהמורה שלי הביאה לנו בכיתה..אני ממליץ לכם לקרוא אתזה..

 

"תארו לעצמכם, שיש לכם בנק המזכה אתכם בכל בוקר בסכום של 86,400 ש"ח.

היתרה אינה עוברת מיום ליום.

בכל לילה, כל סכום שלא הוצאתם במשך היום - נמחק.

מה הייתם עושים? מוציאים כל שקל כמובן.

 

שם הבנק: זמן.

 

בכל בוקר אנו מזוכים ב- 86,400 שניות. בכל לילה מה שלא נוצל לטובה, הולך לאיבוד.

היתרה אינה עוברת ליום שלמחרת. אין אוברדרפט. בכל יום, נפתח החשבון מחדש.

בכל לילה, מה שנותר נמחק.

אם לא השתמשתם במה שהיה בחשבון- ההפסד כולו שלכם.

אי אפשר לחזור אחורה. גם אי אפשר למשוך כנגד מחר.

מוכרחים לחיות בהווה, על חשבון הזמן שניתן לנו בכל יום.

 

השקיעו את זמנכם, על מנת להשיג ממנו את מירב הבריאות, האושר וההצלחה בעתיד.

השעון מתקתק, נצלו את הזמן, היום!

 

על מנה להבין מהו ערכה של שנה אחת- שאלו תלמיד שנשאר כיתה.

על מנה להבין מהו ערכו של חודש אחד- שאלו אמא שילדה פג.

על מנה להבין מהו ערכו של שבוע אחד- שאלו עורך של עיתון שבועי.

על מנה להבין מהו ערכה של שעה אחת- שאלו את האוהבים המחכים לפגישה.

על מנה להבין מהו ערכה של דקה אחת- שאלו את האדם שפספס רכבת.

על מנה להבין מהו ערכה של שניה אחת- שאלו את האדם שניצל מתאונת דרכים.

על מנה להבין מהו ערכה של אלפית שניה- שאלו את הספורטאי שזכה במדליית כסף.

 

תבינו מה ערכו של כל רגע ותוקירו אותו יותר, אם חלקתם אותו עם אדם מיוחד, אדם יקר

זכרו, הזמן אינו ממתין לשום אדם.

האתמול הוא היסטוריה.

המחר אינו ידוע.

היום הוא מתנה. לכן באנגלית קוראים לזמן ההווה presrent. "

 

תעבירו הלאה אם אהבתםP:

 

קצת על מה שקרה מאז הפעם האחרונה שעדכנתי..

 

UWC- טוב לא עברתי את מבחני המיון...הם היו בשישי שבת אבל הכרתי שם אחלה אנשים..באמת אחד אחד...אני שמח שהגעתי אפילו לשלב הזה..

את השלב של הבאסה על זה שלא התקבלתי כבר עברתי...וזה שלא התקבלתי פותח לי המון אפשרויות שלא יכלתי לעשות אם הייתי נוסע..=]

 

גדנ"ע- טוב אני חושב שזה דיי מיותר לכתוב על מה שהיה...בעיקרון היה מעצבן, כיף, מצחיק, נבזי (כןכן, מפקדים זה עם רע.. פויה!)

 

קונצרט מוזיקה-

ביום שני היה מופע שהעלתה מגמת מוזיקה של הבצפר..

כןכן גם אני הופעתי, בשירה.

פאק היה כלכך ענקק...ההופעה הרצינית הראשונה שלי...אני לא חושב שהיה רגע שלא פחדתי..(כשירדתי מהבמה היה לי קשה לעמוד..)

אז עליתי לבמה והצגתי את ההרכב שלנו נועה,עמית,אור,מור,אורי ואני...לפני זה אמרתי לכולם בשקט כמה הולך להיות טוב...ובאמת היה טוב בסוף...

ככה הרגשתי=]

למרות שכששמעתי את ההקלטה התאכזבתי מאוד...

אבל כולם אומרים שנשמעתי מדהים ושההקלטה אשמה..אז נזרום איתם..חח

שרנו את breathing - lifehouse וכשיהיה אפשר אני אעלה את ההופעה שלי לפה :)

 

היה ענקקק..מעניין מתי האודישנים של כוכב נולד 6...

 

הגעתי למסקנה שהגישה שלי לגבי הכל שגויה...לא משנה כמה יפה תהיה עם הגישה שלך מסריחה לא ילך לך עם בנות...ואצלי..טוב זה לא שלא הלך לי עם בנות..אבל יכל ללכת יותר טוב...וזה רק חלק קטן מהגישה השגויה שלי..

אני מרגיש טוב מאי פעם, מרגיש חזק יותר,מוכשר יותר, אני יכול להגשים את כל מה שאני רוצה, ואני אגשים.

אז השמיים כחולים, מדליקים מנועים ויוצאים לדרך חדשה, מגיע הקיץ ואיתו אני, אופטימי יותר, טוב יותר.

ויהיה טוב..הולך להיות פאקינג טוב.=]

 

פאקק..חודש מרץ כלכך עמוסס...ביום שני בלילה (או בשלישי בבוקר...תלוי איך מסתכלים על זה)

אני טס לפולין עם הנוער העובד והלומד...להגיד לכם שאני מתרגש? לא כלכך...אבל אני בהחלט מצפה לזה=]

 

ולכל אלו שירדו מהר למטה והתעלמו מכל מה שכתבתי למעלה (שזה בהחלט חשוב מאוד..זונות!)..

קבלו תמונות =]

 

 

האוכל בחדר אוכל בגדנ"ע...שאורי כלכך אוהב..מחית גזר..בעע..

 

 

ומיד אחרכך..אורי עם המדבקות של החטיף באוטובוס=]

 

אני מהגדנ"ע..(נראה הכי ג'ובניק בעולם..)=]

 

 

תמונה אומנותית בחסות ערן ואור..=]-

אני, עושה פוזות למצלמה..מי היה מאמין..(תמיד יש פעם ראשונה P:)-

 

 

ולשם שינוי הפעם זו הדר שעושה פוזות למצלמה..אני בא לנשק אותה והיא מתלהבת על המצלמה שליP: מת עלייך הדרי

 

עד פה לבינתיים...עד הפעם הבאה...

 

ופנקו אותי בתגובות ומסרים אל תהיו קמצנים=]

 

רני:]

נכתב על ידי , 14/3/2008 17:54  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Gnomik =] ב-8/10/2008 11:49
 





11,207
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לוֹeRan =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על וֹeRan =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)