לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

זה לא נגמר עד שהגברת השמנה שרה.


ואני לא גברת.

אני רוצה לפתוח ולהגיד שהכל בגלל פייסבוק. פייסבוק אשם בהכל! איך אני אמורה לייצר תוכן לשתי פלטפורמות?!? מה אני, טאלנט?
טואלט אולי.

בקיצור, אני בתקופה לא טובה. לא 'לא טובה' באמת, לא טובה במובן ש'אלו יהיו הצרות שלי' לא טובה. תקופה של חיפוש עצמי. וישו. סתם, לא ישו באמת, אבל אפרופו ישו, בתקופה האחרונה כל ראשון בבוקר עומדים בצומת ביל"ו יהודים (לא טובים מסתבר) עם שלט ענק שרשום עליו משהו על ישו. אני לא זוכרת בדיוק מה, מחר אני אבדוק ואחזור אליכם עם תשובה. חיחי, תשובה.
אני כזאתי נהגת גרועה, שאני מתכננת מראש לא להיות מרוכזת בנהיגה אלא בשלט בצידי הכביש. זה עושה אותי נוצריה טובה? אפילו ישו לא יעזור לכישורי הנהיגה הגרועים שלי, סיפרתי לכם שהייתי בנהיגה מונעת? 11 שעות ואני עדיין נהגת זבלה. 11 כי דחפתי את כל השיעורים ביום אחד. יום אחד שבו לא הבאתי שתיה ואוכל ושכחתי את הקוד הסודי של הכספומט אז הוא נבלע לי. פעמיים! (כי בפעם הראשונה הוציאו לי אותו). לא הרבה השתנה מאז, אני אמנם זוכרת את הקוד (טוב, רשמתי אותו בפלאפון) אבל עדיין אין לי שקל להוציא. טוב, 59. המצב קשה. מה זה בכלל 59? איזה מספר מוזר ולא קשור לכלום.

סיפרתי לכם שסיימתי את התואר? באמת! יש לי אישור שיוכיח את זה. איזה בעסה שההתלבטויות לא באמת נגמרות, וכל שלב שנגמר רק מעביר אותך לשלב אחר שבו את צריכה לשבת ולחשוב מה הלאה? לאן אלך, אנא אפנה כשעינייך מביטות בי... סרוגים זו אחלה סדרה.

בואו נדבר שוב על פייסבוק: החלטתי לחסום את כל ה"חברים" שלי שנמצאים בחו"ל מסיבות שהן לא עבודת פרך או זנות. זה לא מוקבל עליי, כל תמונות האושר שצולמו בשדרה החמישית בניו יורק, תמותו חלאות! אנחנו במיתון!
החלטתי לחסום גם את כל ה"חברים" שנמצאים בזוגיות מלבלבלת ופתחו עמוד פייסבוק משותף. מה זה?? למה אני חייבת לקבל אותך עם בעלך? איך אני אמורה לנחש שזו את, עם ארבעה שמות בכותרת ותמונה שלך רוכבת על בעלך כשאת בחודש שביעי? חלאה. אנחנו במיתון!

לסיום, אני רוצה להשמיע לכם שיר אהבה אופטימי, כי אהבה זה דבר יפה, חוץ מכשזה דבר מגעיל:


בברכת שבוע טוב לכולם,
שמרו על קשר באמאשלכם,
התגעגעתי!


נכתב על ידי , 30/5/2009 23:04  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק. ב-11/6/2009 16:53



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)