לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2004

חרדת ביצוע


יש לי וידוי: אחרי שהפוסט הקודם שלי גרף תגובות מפרגנות מהגדולות והטובות של ישראבלוג (ומהקוסם ומרונן- הגדולים!! הגדולים!!!) קצת נבהלתי ולמשך יותר משבוע עצרתי את עצמי לכתוב מתוך החשש שאני לא אצליח לשחזר את ההצלחה, כל מחשבה שעלתה לי סוננה עשרות פעמים לפני שתוקתקה על המקשים מה שגרם לכך שמצאתי את עצמי, אחרי שבוע וקצת מהפוסט הקודם עם המון מה להגיד והמון טיוטות אפילו לא פוסט חדש אחד.

מספיק עם הרגשנות!

הלאה:

שמעתם בשבוע שעבר על השריפה שפרצה במפעל שמייצר צ'יפסים למקדונלד'ס? ובכן, ככה זה נראה מהקרוואן שלי:

 

ועוד אחת מזווית אחרת:

 

 

כשצילמתי בסביבות השעה 10:00 בבוקר לא ידעתי  מה זה אבל כבר תכננתי את המחאה מול משרדי איכות הסביבה (סתם, בשביל להרגיש מעורבת) רק בסביבות השעה 13:00 הודיעו ברדיו לתושבי האזור להיכנס לבתים ולסגור חלונות ולאטום בעלי חיים, כשאני הייתי באמצע הרבצת חינוך וערכים לילדי המושב, אז הם אמרו את זה!.

 

וטוב שכך. כי בדיוק התחשק לי ללכת הביתה.

חוץ מזה , לפני זמן מה ראיתי איזה קליפ של "קיילי" שבו היא יפה וסקסית מעבר למותר והחלטתי שהגיע זמן דיאטה.

כן, כן. דיאטה. הווו לעזאזל.

 

נכתב על ידי , 11/12/2004 19:50  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקוס ב-16/12/2004 16:09



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)