לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2004

דרושה ועדת חקירה


רבותיי! הגיע הזמן לומר את האמת!  כולנו רוצים לחגוג את חג המולד!  כן, כן, אל תכחישו...  הגיע הזמן לשבור את קשר השתיקה!

כולנו רוצים להעמיד עץ אשוח (מילה קסומה לא?) באמצע הבית ולתלות עליו קישוטים (גרוזינים משהו, אבל ניחא) עד שיתכופף,

לשים מתחתיו מתנות,

לתלות גרביים ענקיות מעל האח (או על האח. הקטן. בנעצים...),

לתת מתנות,

לקבל מתנות,

לזרוק כדורי שלג,

 ללבוש כובע סנטה עם כפפות תואמות,

 לשתות אג נוג עם קצת אלכוהול או הרבה אלכוהול עם קצת אג נוג,

לשבת לסנטה על הברכיים להישבע שהיינו ילדים טובים ולבקש שלום עולמי, תרופה לאיידס ולסרטן ו-דיוידי,

ולבנות איש שלג

 

או

 

שזו רק אני.

 

ו- לנושאים אחרים:

ראשית, האם אני היחידה שהבחינה במזג האוויר האיום? באשליית השמש הכאילו מחממת? אני דורשת לפטר את מי שהדליק את המזגן על קור ולהקים ועדת חקירה ומיד!

שנית, צר לי שאני שוב מעלה את זה אבל למה,למה , ל מ ה  ערוץ 2 שמו את הבית הלבן כל כך מאוחר? אדיוטים.

ולסיום, הפוסט הקודם, אהמ...

לא הרגשתי טוב.

שמחה שכיסינו את כל הנקודות החשובות הללו.

כלטוב.

 

 

 

הערה והארה: מאז שראיתי את חג המולד בפרק הסיום של "אחיות" יש לי קיבעון לחג הזה. רק המחשבה מביאה דמעות לעיניי. (מצד שני ייתכן שזה שוב השיר הזה של rem, ארורים אתם rem! )

 

נכתב על ידי , 21/12/2004 00:43  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוקוס ב-30/12/2004 01:11



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)