לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2005

בקטנה


לא מסיבת טבע

לא הפאב האזורי

לא מרסדס בנד באשדוד

לא אצל חברים

רק אני במיטה הנמוכה וערימת ספרים שנשבעתי לסיים עד 2006.

 

 

 

דווקא היה נחמד.

 


אני לא מהמדברות. זאת אומרת אני מהקשקשניות אבל לא מהמדברות. ואני דווקא רוצה, פשוט לא יוצא לי.

החברות הקרובות כבר יודעות שאי אפשר לדובב אותי, אני מומחית בהתחמקות. ואני אפילו לא טורחת לעשות את זה באלגנטיות, אם שואלים אותי שאלה שאני לא מסוגלת לענות עליה אני פשוט משנה נושא תוך התעלמות מוחלטת מהשאלה. וכששואלים אותי למה אני מחליפה נושא, אני נואמת בכישרון רב של פוליטיקאית ממדרגה ראשונה (שמעבירה קורסים במוסד לשמירה על סודיות בשבי הסורי) שהנושא פה זה לא אני, ואיך אפשר להתעסק עם השטויות האלה כשיש מעל 150 אלף הרוגים מהאסון בדרום מזרח אסיה ומעל 500 הרוגים בכבישים?!?!?

בד"כ זה כל כך מבהיל  אותן שהן עוברות לדבר על מזג האוויר. או על הלימודים, או על אורן וייגנפלד, איזה חתיך הוא הא?

 

 

נכתב על ידי , 1/1/2005 17:23   בקטגוריות מי אני מה אני?  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק. ב-4/10/2008 23:43



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)