לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2005


לפני כמה ימים חתכתי את עצמי עם סכין יפנית. זה קרה בלי כוונה ובלי זהירות. ישבתי על הכיסא עם הרגליים למעלה ועל ירכיי מונחת אריזה של מטען סגורה היטב. נלחמתי בה קצת עם הידיים והשיניים וכשזה לא עזר הוצאתי את הסכין. במכה אחת הסכין פגעה בירך. הספקתי לראות את השפתיים שנוצרו נפרדות זו מזו - העור נפער וחצי שניה אחר כך דם מילא את השסע שנוצר. צד שמאל עדיין כואב לי ובטח תישאר צלקת מעליבה. אין תפרים אבל יש חבישה ובעיקר זיכרון הזוי.

 

אתמול חלמתי שקיבלתי מאה בפרו"ס שהגשתי בסוף החודש. זה לא היה חלום נעים כי ידעתי שזה חלום וידעתי גם למה אני חולמת אותו-

כי אני פוחדת. ככל שעוברים הימים הבטחון שלי בעבודה שטרחתי עליה כל כך הרבה ונהנתי כל כך מהכנתה -יורד.

אני לא רגועה, אני פוחדת שהמרצה תראה משהו שאני מתחילה לקלוט רק עכשיו, אני לא כל כך חכמה.

 

נכתב על ידי , 31/10/2005 23:02   בקטגוריות מי אני מה אני?  
32 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מוק ב-8/11/2005 23:33



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)