לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

11/2005

הערב בפינת הדברים שמעניינים לי את התחת


מחר אני צריכה להגיש עבודה שמשקלה 3.33 אחוז מהציון של הסמסטר ואורכה לא אמור לעלות על דף וחצי (גודל אות 12, רווח כפול ו-28 משפטים בדף- מרצה מופרעת).    העבודה מחברת בין "לוויתן" של הובס, ל-"מותו של איוואן איליץ'" של טולסטוי לחינוך. אז השאלתי את הובס וצילמתי את טולסטוי. ואז הלכתי לגוגל. אחרי שניסיתי להזין את כל השאלה של העבודה לתוך תיבת החיפוש של גוגל (השאלה: על ערש מותו הבין לפתע איוואן כי הובס טעה בכמה נקודות מרכזיות. כתבו נקודות אלו והסיקו מסקנות לחינוך.) והופתעתי שלא קיבלתי כלום, צימצמתי את החיפוש רק למילים איוואן ו-הובס. זה מה שקיבלתי:

 לא מועיל אך משעשע- נאמבר וואן

לא מועיל אך משעשע- נאמבר טו (זו הכותרת של האתר שמצחיקה. בפס הכחול, למעלה, מימין)

 

עוד משהו מצחיק אבל ממש לא קשור (בניגוד לשני הקישורים האחרים) בערוץ VH1 יש מרתון של 100 הקליפים הגרועים ביותר. מומלץ לסטודנטים המנסים להתחמק מעבודות מיותרות שמעניינות להם את התחת.

לי יש בעיה שכזו, אני לא מצליחה להתרכז במה שלא מעניין אותי.

 

בייאושי אני פונה אלייכם קוראי הבלוג התמימים, הלפ!

 

18:04-  אללי! באמת יש להקה שקוראים לה קג'אגוגו! אז המדריך בהיי קיו לא שיקר. וואו. זה משנה הכל.

נכתב על ידי , 27/11/2005 17:40  
13 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גרפומנית ב-30/11/2005 09:24



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)