לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים


זה תמיד מצחיק עד שלמישהו יוצאת עין.

Avatarכינוי: 

בת: 43





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2006

עד מתי תואר?


אתמול חזרתי לספסל הלימודים ולכבוד המאורע ה(מה זה לא) משמח התיישבתי לרשום פוסט (יופי). אמרתי לעצמי: מוק (כן?), תפסיקי לגנוב בדיחות ממערכונים של 'מאשה'.

אחרי שסיימתי להצחיק (רק) את עצמי כתבתי: "מזמן לא הייתי כל כך מיואשת מלחזור לשגרה." הו, הדרמתיות.

אם המשפט הזה נראה מוכר למישהו זה כי כבר כתבתי אותו איפשהו, אני בטוחה.

אז כדי לא לעשות פאדיחות התחלתי לחפש אותו בבלוג. במעמד זה אני רוצה להעלות תהייה: מה לעזאזל קרה לאופציית חיפוש המילים בלוג? האם שוב אני צריכה לדרוש לדבר עם האחראי?

ב-כל אופן, את המשפט לא מצאתי, אבל כן מצאתי התייחסות חוזרת לעניין החזרה לשגרה אחרי "חופשות" הסמסטר החמקמקות.

וכמו שהייתי אומרת* לטירוניות: 'פעם אחת -קורה, פעמים- צרוף מקרים, שלוש פעמים -תופעה' אני מודיעה לעצמי כאן ועכשיו: יש פה תופעה! אינני אוהבת לחזור לשגרת הלימודים!

 

התובנות שרצות פה היום, זה משהו.

 

 

 

 

 

*אמרתי את זה רק פעם אחת. מה אני, קריקטורה? (לא!)

נכתב על ידי , 6/3/2006 11:45  
48 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של jm ב-10/3/2006 21:42



31,325
הבלוג משוייך לקטגוריות: סטודנטים , 20 פלוס , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוק. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוק. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)